2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Osmonicar

iPad 2 opladen lukt niet meer mbv mijn Zeppelin Air.

Ik ben heel tevreden met mijn Zeppelin Air maar sinds vandaag 1 sept 2011 word mijn iPad 2 niet meer opgeladen als hij in mijn Zeppelin Air geplaatst is.

Heeft iemand die probleem ook?

Ik vind het erg vreemd omdat ik in 2 kamer een Zeppelin Air heb en in beiden wil het laden niet meer. Mijn iPhone 4 word netjes opgeladen overigens en via een USB kabel kan ik mijn iPad 2 wel gewoon opladen.

Bijdrager
    Osmonicar

Vreemd dat hier geen reacties op zijn gegeven. Navraag bij B&W leert me het volgende: Het is bij hen bekend dat sommige klanten dit probleem ondervinden. Wat is er aan de hand? De iPad 2 zou een voltage vragen van 14 Volt en de Zeppelin Air levert slechts 10 Volt. Op sommige iPad 2 laat hij echter wel (zij het heel langzaam) op. Afhankelijk van de Apps die op de iPad 2 kan het voorkomen dat de iPad 2 herkenen dat er slechts 10 Volt geleverd word en daarom niet in “oplaat mode” komt te staan. Waardoor laden niet meer mogelijk is.

Ik heb nog geen poging gedaan om mijn iPad 2 hellemaal leeg te maken om het verhaal te controleren. Bang dat ik data verlies als ik alles wis en probeer terug te zetten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.