19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

iPad 2 of iPhone 5?!

Het zou wel ’s kunnen dat ik de komende maanden keuze moet maken of ik een iPad 2 koop of een iPhone 5. Ik heb nu nog géén iPad en wel een iPhone 3Gs.
    Het is natuurlijk de grote vraag wat de verbeteringen zijn die de iPhone 5 zal krijgen. Er is natuurlijk al het retinascherm, er zijn al 2 cams net als bij de nieuwe iPad. De iPhone loopt op een aantal punten dus al voor op de iPad en er gaan geruchten dat het scherm van de iPhone groter zal worden dan dat van de iPhone 4. Als dat klopt dan wordt het nadeel van het kleine scherm ook kleiner.
    Als je zou moeten kiezen, wat zou je dan doen?

Bijdrager
    Koetjesreep

Ik moet kiezen tussen een product wat lijkt op de vorige versie en een apparaat wat er nog niet is?

Bijdrager
    tjetta

Ehhhh… De ene is een telefoon, de ander een apparaat dat je niet makkelijk in je zak stopt. Twee wezenlijk verschillende dingen:)

Inactief
    Anoniem

De enige vraag is, wil je kunnen bellen met dat ding of niet?

Moderator
    unSOUND

Als je WiFi hebt, kan het met beiden…

Bijdrager
    Thijs van Tol

Ik vind het een lastige keuze…
    Daarom koop ik ze maar alle twee:razz:.

Bijdrager
    KarelWillem
    MacAanZee op 02 maart 2011

Het zou wel \’s kunnen dat ik de komende maanden keuze moet maken of ik een iPad 2 koop of een iPhone 5. …

Dat is géén keus.
    .
    Dat is net zoiets als de keus ‘moeten’ maken tussen een racefiets en een auto.

Bijdrager

Luxe probleem.

Ik zou voor een iPhone gaan. iPad is precies het zelfde, alleen dan niet zo draagbaar.

Bijdrager
    densing

ik ben het niet helemaal met de voorgaande reacties eens:
    ik heb bv een 3g en mijn abo liep af. ipv de 4 heb ik voor een abo met ipad gekozen, omdat mijn 3g doet wat ik wil en ik geen 4 nodig heb. daarvoor in de plaats heb ik nu dus een gratis ipad.

dus om op de vraag terug te komen:
    doet de 3gs wat je wil en vertrouw je erop dat hij het blijft doen cq heb je een alternatief ( bij mij loopt de abo met 3gs van mijn vrouw over een half jaar af ), dan kun je kiezen voor de ipad.
    is de 3gs niet wat je wil, dan kies je voor de iphone 5, al weet nog niemand precies wanneer hij komt en wat hij kan. Het ligt er dus ook aan wanneer je moet kiezen

Inactief
    Anoniem

Ik zou voor de iPhone kiezen, doet hetzelfde is een stuk kleiner.

Merk nu na bijna een jaar dat ik de iPad een leuk speeltje vind.
    Geweldig ding voor het surfen op de bank, maar meer vind ik het niet.

Voor mij geen iPad meer, liever een Macbook Air in combinatie met een iPhone,
    dan een Iphone in combinatie met een iPad.

Bijdrager
    gnurck

Iphone en mac of iphone en macbook tenzij je niet echt wil bellen dan neem je een ipad. Kan je ook mee bellen maar handig is dat niet als je on the road bent.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind de combinatie iMac/iPad/iPhone helemaal de bom.

Ik zou niet meer zonder één van deze kunnen.
    Geen keus maken dus, maar gewoon alles nemen.:lol:

Bijdrager
    vishaakje
    KarelWillem op 03 maart 2011

Ik vind de combinatie iMac/iPad/iPhone helemaal de bom.

Ik zou niet meer zonder één van deze kunnen.

Geen keus maken dus, maar gewoon alles nemen.:lol:
    I second that!

Bijdrager
    Sascha

Desnoods ga je er voor in de prostitutie.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is heden ten dage helemaal hip toch?
    Maar dat heet tegenwoordig ‘ruilseks’.

Al bijna maatschappelijk aanvaard. Je hebt zelfs websites waar je je aan kan melden.:lol:

Bijdrager
    Sascha

Is dat zoiets als ‘breezerseks‘ ?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, alleen liggen nu de tarieven wat hoger (autorijles, nieuwe keuken inbouwen, de glazenwasser…).:wink:

Bijdrager
    dannycoolen

Ik denk dat het heel simpel is dat de iPad voor een ander doel is gemaakt dan dat de iPhone is.
    Ik kijk namelijk geen films op mijn iphone die ik juist veel onderweg op mijn iPad bekijk en hetzelfde geld voor games.
    Dat sorot dingen zijn belangrijk, dat het scherm IETSJE groter gaat worden (volgens de geruchten van de iPhone) maakt het niet tot een wereld van verschil imo.

Bijdrager
    haykiko

iphone 5

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.