10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    McPherson

iPad 2 Mockup

Kwam deze tegen….Ziet er goed uit! Lijkt me wel kloppen, wel beetje jammer stiekum dat Apple minder goed de geheimen kan bewaren. Vroeger waren het meer verrassingen dan nu….

Bijdrager
    KarelWillem

Mocht het zoiets worden, dan ben ik blij met mijn iPad 1 (en mocht het wat anders worden ook hoor).

De form factor zou er niet mooier op worden.
    Een soort afgebroken MacBook Air 1 of zo.

Bijdrager
    LighScan

Niemand die het Apple-logo mist op de achterzijde? :sealed:

Bijdrager
    remisc

Dit is vast geen Apple; de vormgeving is echt verschrikkelijk slecht en lelijk. Volgens mij een kloon. Anders mogen ze Ivy gelijk de deur uit schoppen.

Bijdrager
    McPherson

Het is een Mockup, om producenten alvast de kans te geven om vantevoren spullen ervoor te laten maken…hoe vaak is het wel niet fout gegaan op deze manier. Maar goed….Lijkt me logisch dus van de afwerking, logo etc….kunnen moeilijk een werkend model meegeven niet?

Geblokkeerd
    Anoniem

hij lijkt op de touch die ik ni in mjjn handen heb

Bijdrager
    eroplos

Er zijn nog wat meer mockups opgedoken bij CES, nu van een andere fabrikant:

bron

Bijdrager
    Hostyle

Het is dat er iPad 2 op staat, anders zou je bijna denken dat het een mock-up was die is gemaakt ten tijde van de iPhone 1…

Het design sluit niet echt aan bij de huidige lijn (al zegt dat eigenlijk niks), maar alleen bij eerdere oudere ontwerpen.

Bijdrager
    remisc

Ik vind nog steeds dat Ivy heeft zitten slapen als dit hem echt is.

Bijdrager
    Dagaloni

Ik vind de achterkant zo lelijk.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.