9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MLN

Ipad 2 met Iphoto synchroniseren

hallo, ik heb een Ipad2 welke ik graag met Iphoto wilde synchroniseren. Elke keer krijg ik de melding dat Ipad het bestand niet kan vinden.
    Nou ben ik nog niet zo knap met die dingen en weet dus echt niet wat ik fout doe. Kan iemand me helpen?

Bijdrager
    stopa

Heb je al wel aangevinkt welke foto’s je wil synchroniseren

Bijdrager
    Oppie

Je kunt een iPad e.d. niet met iPhoto syncen.
    Je kunt je foto’s syncen via iTunes.
    Als je niet zo knap bent met die dingen, raad ik je aan de gebruiksaanwijzing te lezen: wordt je erg knap van.

Bijdrager
    MLN

hallo Stopa,
    ja ik heb de foto’s aangevinkt.
    Volgens de shop etc. zou de ipad, wanneer aangevinkt, aut. moeten overzetten naar Itunes.
    voor Oppie;In de gebruiksaanwijzing staat hier verder niets over. Toch geeft ie de melding dat hij het bestand niet kan vinden. Ik lees n.l. voor zover nodig bij Apple, altijd de gebruiksaanwijzing.

Bijdrager
    stopa

Kan je wel andere dingen synchroniseren zoals Adresboek , iCal en muziek uit iTunes ?

Bijdrager
    MLN

hallo Stopa,
    ja dat is dus het gekke, hij doet verder alles prima, ook grote boekbestanden zijn geen probleem zowel op mijn ipad 1 als 2.

Moderator
    unSOUND

@Oppie: In iTunes staat bij het tabblad foto’s “Synchroniseer met iPhoto” of “Synchroniseer met Aperture”, afhankelijk van wat je gebruikt. De TS omschreef het dus op zich goed…:wink:

Ik heb deze melding ook gekregen de laatste tijd, bleek dat mijn library van Aperture niet goed was. Herstellen van de library hielp niet, maar een backup van vorige week werkte wel. Die dus terug gezet, en toen werkte het synchroniseren weer.

Bijdrager
    MLN

hallo unSound,
    bedankt voor de tip maar er is geen back-up zonder die gekke melding want hij heeft het al van het 1e begin zo gedaan en ik had de pad al voordat ie in NL was. Maar misschien dat ik inderdaad eens in Aperture moet gaan zoeken. als nieuwe Ipad aanmelden werkt in ieder geval ook niet.

Moderator
    unSOUND

Het zat hem bij mij echt in de library van iPhoto of Aperture, een clean install van OS X, iTunes en iPhoto hielp bij mij niks. Maar als ik een nieuwe library van één van iPhoto of Aperture aanmaakte, ging het gewoon goed.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.