6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ChrisMax

iPad 2 mail mijndomein

Hallo,

Ik heb alle stappen doorlopen: http://www.mijndomein.nl/servicedesk/mijndomein-telefoonapplicatie/hoe-stel-ik-email-in-voor-iphone-imap.html maar krijg het niet voor elkaar om e-mail instellen, elke keer zegt die dat ik verkeerd wachtwoord of verkeerde gebruikersnaam heb ingevuld. Iemand ervaring?

Bijdrager
    Nick Nack

Ik denk dat je toch echt een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord gebruikt.

Lees goed de instructie, vaak moet je als gebruikersnaam ook het @jedomein.nl gebruiken.

Bijdrager
    ChrisMax

Het is gelukt. Alles nog een keer opnieuw gedaan. Alleen stuur ik nu een paar test mails naar dit account maar ontvang ze niet via Push, alleen als ik de mail open komen ze tevoorschijn. Hoe los ik dit op?

Bijdrager
    rtgrs

Mijndomein ondersteunt geen push.

Moderator
    Strifer

imap is geen push, imap is synchroniseren.

Bijdrager
    rtgrs

Maar Mijndomein heeft het aantal IMAP-verbindingen gelimiteerd per IP. Jammer als je een iPhone, iPad en 2 Macs hebt waarop je dolgraag hetzelfde e-mailarchief wilt hebben. Ik kreeg van de week een mailtje van Mijndomein dat het wat soepeler is geworden, maar er blijven beperkingen bestaan. Gelukkig is daar Google Apps (Standard = gratis), waar ik al een hele tijd dolgelukkig gebruik van maak.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.