4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    bjk

iPad 2 mail bijlage onzichtbaar

iPad 2, 64 GB 3g+wifi, ios 5.0.1 van een collega heeft een hele vreemde tick. Heel soms verschijnen bijlagen in haar exchange account niet in het bericht. In het berichten balkje is de bekende paperclip te zien maar geen bijlage in de mail. Ziet er compleet random uit, de mailtjes ervoor en erna met bijlagen zijn wel zichtbaar. Via applesupport geen oplossing, mail is namelijk niet RTF maar gewoon HTML, bestandstype word ondersteund (.doc) Op de iPhone wel zichtbaar, evenals in outlook.

Iemand nog ideen waar dit scheef kan lopen? Account is al overnieuw ingesteld, iPad heeft een reset en een restore gehad, maar het probleem blijft volharden. En er is werkelijk geen patroon in te ontdekken

Moderator
    Strifer

Mailbox even opnieuw opbouwen?

edit: Meh, lees nu pas dat het om een iPad gaat. Weet niet of en hoe je daar een mailbox kunt opnieuw kunt opbouwen:o

Bijdrager
    bjk

Ey Strifer,

dank voor de snelle respons, is overnieuw opbouwen niet hetzelfde als account volledig verwijderen en opnieuw instellen?

Bijdrager
    bjk

UPDATE: volgens mij zit het toch in de betreffende bijlagen, ik heb de bijlage naar mijn eigen Mac gestuurd (gewoon te openen) en als ik ‘m via mijn mail adres door stuur is ‘ie weer spoorloos

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.