15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Garbera

iPad 2: Lijm duidelijk aanwezig

Beste OMT-ers.
    Sinds gisteren een ipad 2, helemaal blij natuurlijk, tot ik merkte dat in portraitmode je bovenin duidelijk een lijmlaag ziet zitten. In landscape is het niet waarneembaar, maar in portrait is het duidelijk waarneembaar.

Denken jullie dat dit vanzelf weggaat of moet ik ermee terug?

Bijdrager
    IJurriaan

Terug natuurlijk. Dit is niet wat jij ervan verwachtte…

Bijdrager
    francisss

gelijk terug, dat hoort daar niet te zitten

Bijdrager
    woenk

terug met dat ding

Bijdrager
    Sam Rijver

Niet eens close, terug drmee

Bijdrager
    Garbera

Dankjewel voor jullie reacties. Heb de desbetreffende winkel gebeld, maar ze hebben geen vervangende units. Ik moet maandag even naar de winkel komen en het laten zien.

Ik hou jullie op de hoogte, en bedankt voor de feedback!

Prettig weekend;)

Bijdrager
    thunderbird

Hou ons idd op de hoogte ben benieuwd.

Er zit altijd ergens wel een rotte appel tussen.

Bijdrager
    Garbera

Fijn, volgens de vrouw van de winkel (saturn) ben ik een zeikerd en is het enige wat ze voor me kan doen hem opsturen. Just gave it back. Niet echt een fijn moment van de dag dus.

Bijdrager
    BasiX

Dan ga je nogmaals terug en zorgt dat je de filiaalmanager te spreken krijgt. Zoiets hoort niet bij een iPad voor te komen. Klaar.

Bijdrager
    Garbera

Inmiddels twee weken verder. Hoewel ze zeiden dat ze hem binnen twee weken wel terug zouden hebben, moet ik nu rekening houden met vier weken. Beetje om schijtziek van te worden. Iemand tips?

Bijdrager
    francisss

Begin je geld terug te eisen, dit is niet wat je ervan verwachtte en zou moeten verwachtten. Gewoon schandalig!

Als je dan nog niet beter behandelen, dan ben je beter af als je hem bij een APR haalt, maar misschien gaan ze dan ook in een keer poeslief doen of bieden ze je een andere aan

Bijdrager
    Garbera

Inmiddels geld terug en afgelopen vrijdag in de iamstore een nieuwe gekocht. Deze laad niet op, zowel niet aan de computer als aan de netstroom. Wordt echt gek.

Moderator
    unSOUND

Inderdaad. Hoeveel pech kun je hebben ?:eek:

Bijdrager
    1984
    Garbera op 18 april 2011

Fijn, volgens de vrouw van de winkel (saturn) .

Had die vrouw geen zwart Tshirt aan, laatst liep ik even door Saturn op een ruimte van ± 2×4 stonden wat Mac.s iPads etc. enfin om het verhaal kort te houden vertelde hij dat hij niet voor Saturn werkte maar voor Apple en wees vol trots naar zijn zwarte shirt met Apple logo, (wel een medewerker van Apple die weinig kennis had van macosx en ios)

Bijdrager
    Garbera

Kijk, bij de iAmStore betere service. Net gebeld met de iAmStore en ze zeggen dat binnen een week naar aankoop hij in prinsipe omgeruild kan worden. Ik moet even naar de winkel komen en dan kijken ze of het hardware- of softwarematig is. Als het hardwarematig is krijg ik een nieuwe mee. Ben benieuwd of het morgen ook zo soepel gaat.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.