11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielson30

Ipad 2 gevallen

Holly shit………

Valt net buiten m’n Ipad op de grond, op het glas… en glas kapot.
    Hoe erg mag je schelden op OMT, jeetje wat ben ik over de zeik zeg.

Zat een beschermende achterkant op, maar hij viel als een boterham met pindakaas naar beneden….!

Kan ik m’n glas laten vervangen en zo ja wat kost dat…? En hoelang duurt het?

Zal vast ergens staan, sorry als het een dubbele post is..

Damn damn damn……!

Bijdrager
    MacKeessie

Even Googlen. Er zijn diverse aanbieders van reparaties van een iPad 2.
    Kosten variëren van € 169 tot € 199,-.
    Sterkte!

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    csteelooper

probeer MacRepair eens. Kun je zelf bepalen hoe snel je alles voor elkaar wilt hebben. En als je niet in de gelegenheid bent om naar A’dam te gaan, laat je de iPad toch gewoon ophalen en weer thuisbrengen? Kost wel wat extra, maar dan heb je ook wat.

Enneh… Inderdaad kl**e dat je glas kapot is, zou ik ook flink van over de rooie gaan denk ik.

Bijdrager
    bebitoes

als je de IPAD hebt betaald met een creditcard heb je in sommige gevallen een soort verzekering.

Bijdrager
    jgmkoster

Ik hou hem zelf vervangen, nieuw display via ebay kost lang zoveel niet als het laten repareren.

Bijdrager

Ik heb mijn iPhone ook laten vallen en laten repareren.
    Nooit zomaar ergens laten doen, goed in verdiepen. Wilde mijn iPhone zo snel mogelijk terug, en ben hem inderdaad niet lang kwijt geweest, maar heb nu wel een fake voor- en achterkant.

Bijdrager
    Nielson30

Inmiddels contact gehad met de inboedel verzekering, en gelukkig is alles vergoed, heb een aanvullende verzekering, dus daar ben ik enorm blij mee! De Ipad ook al weg gebracht bij A-Mac in Den Bosch, daar vertelde ze dat hij waarschijnlijk total loss wordt verklaard, krijg dus een geheel nieuwe ipad…!

Ik ben echt enorm blij ermee, nu hopen dat alles snel rond!

Bedankt voor alle reacties iig, voortaan doe ik maar een koortje om m’n nek met de ipad :sarcastic:

Bijdrager
    leopard42

Ik heb zeer goede ervaring en snel geholpen na tel. afspraak met smartphone repair in amsterdam 30 min service en “No cure no Pay” met originele apple onderdelen! Smartphonerepair.nl

Bijdrager
    jesper211232

Inboedel verzekering voor dingen die je buiten hebt?:confused:

Bijdrager
    Ethiron

@ Jesper:

Tussen de versie van het verhaal naar waarheid en de versie die aan de verzekeringsmaatschappij verteld wordt, kunnen natuurlijk kleine verschillen zitten die ten goede komen van de verzekeringnemer.;-)

Overigens dekt een inboedelverzekering ook gewoon materiaal wat bij jou in de tuin staat hoor. En dat lijkt me het meest waarschijnlijk in het geval van Nielson30.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.