12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    MacRolly

iPad 2 en iOS 9.3.5…..verschrikkelijk!!

Hoi,
    Ik heb per ongeluk mijn iPad 2 geüpdatet met iOS 9.3.5, dit is verschrikkelijk!! Ik had hiervoor nog iOS 7 en het ging super.
    Nu met iOS 9.3.5 is hij NIET meer vooruit te branden….

Als ik probeer een restore te doen met de “alt” knop ingedrukt en het bestand “iPad2,3_8.1_12B410_Restore.ipsw” probeer te laden, krijg ik constant de volgende melding”
    “De iPad van MacRolly kan niet worden hersteld, omdat het firmwarebestand niet compatibel is.”

Maar deze melding krijg ik met welke .ipsw file dan ook….

Is er iemand die hiervoor een oplossing heeft?

Bij voorbaat dank

Bijdrager
    Shmoo

Kan niet.. Je kunt niet meer terug omdat Apple de oudere versie van iOS niet meer tekent. Je zult dus op iOS 9.3.5 moeten blijven.

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik ben nu in Verweggistan en heb nog 9.3.4 op de iPad 2 met 16 GB geheugen. Geen probleem mee. Is 9.3.5 zoveel slechter?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Dick de Roos.

Bijdrager
    MacRolly

@shmoo, echt waar? ook niet iets van jailbreak en dan downgreaden? dit is verschrikkelijk!

@Dick de roos, ik heb geen idee hoe 9.3.4 is, maar als ik nu gewoon een mail aan het typen ben, zie ik de letters 1 seconde na dat ik ze ingetoetst heb…
    Ik vind dit nogal K dus :’-(

Bijdrager
    Odiebla

Per ongeluk? Je drukte op upgrade en per ongeluk accepteerde je de nieuwe voorwaarden en de vraag of je wilde installeren? Je krijgt echt meerdere keren om je te bedenken. Of bedoel je: ik geb geüpgrade en ben niet happy met wat ik krijg nu?

Bijdrager
    makasa

Ik heb een iPad 2 die prima draait op 9.3.5 . En zoals Odiebla zegt, het is niet per ongeluk.

Bijdrager
    MacRolly

@Odilba, nee per ongeluk!!
    ik wilde iOS 8 erop gooien alleen ik vergat om de “alt” toets in te drukken en ik was tegelijkertijd ook bezig met me nieuw iPad pro, toe was het te laat… snappie bijdehandje?

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt natuurlijk wel het volgende doen.

Settings > Algemeen > Toegankelijk > Verminder beweging: AAN

Dit zal de iPad een tikkeltje sneller maken of fitter laten aanvoelen omdat de animaties dan overal er tussenuit gehaald worden. Meestal is dat wel een opluchting bij oudere devices.

Bijdrager
    MacRolly

kijk, hier heb wat aan!!

ga gelijk checken

thanks

Bijdrager
    MacRolly

wow wat een verschil zeg!!
    dank je wel

Bijdrager
    Edwin

en dan nog even Google’n op de andere zaken om een iPhone 4 (of iPad 2) te versnellen. Ik schakel ook de Spotlight Search functionaliteit volledig uit.

Bijdrager
    jdan

Nog meer tips nodig om je oude iPad sneller te maken?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.