3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    dnhems

iPad 2 en camera connection kit foto's.

Wanneer ik via mijn camera connection kit foto’s importeer op m’n iPad 2, maakt hij automatisch een gebeurtenis aan met de datum als naam.
    Weet iemand hoe ik die foto’s bij een bestaande gebeurtenis kan samenvoegen?
    Zou fijn zijn.

Bvd.

Bijdrager
    Ouw

Ik krijg de indruk dat de iPad zelf weinig mogelijkheden biedt. Geen enkele om het wat scherper te stellen. Er zijn wel apps waarvan de maker beweert dat daarmee gesorteerd en geschoven kan worden, maar die hebben slechte recensies. Kennelijk moet je orde scheppen op je Mac en dan via iTunes synchroniseren. Benieuwd wat iOS 5 te bieden heeft. Daarmee zou je immers niet langer afhankelijk zijn van een soort thuisbasis op een aparte computer. Nou dan mag de app “Foto’s” op de iPad wel flink verbeterd worden. Misschien kan een ontwikkelaar, die al de beschikking heeft over iOS 5, hier iets over zeggen.

Bijdrager
    Rickje

Ik werk zelf in een Apple Reseller en hoop ook echt dat IOS 5 meer onafhankelijke opties biedt! Want nu is de iPad met bepaalde dingen nog TE afhankelijk van een computer.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.