12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

ipad 2 binnen

Misschien leuk om te weten: vandaag werd de ipad 2 die ik op 25 maart bij Apple had besteld afgeleverd. En dat terwijl er vorige week nog als verwachte afleverdatum 26 april op de bestelstatus stond.
    Dit even voor allen die ook een ipad 2 verwachten…

Bijdrager
    maclover111

Hopelijk beleef je er meer plezier aan dan ik met mijn iPad2 heb gehad.
    ik zit nu al aan mijn derde ipad2

Bijdrager
    JBStudio
    maclover111 op 13 april 2011

Hopelijk beleef je er meer plezier aan dan ik met mijn iPad2 heb gehad.

ik zit nu al aan mijn derde ipad2

Hoe dat zo?

Bijdrager
    Afroman

Light bleed gok ik.

Bijdrager
    Broer T.

Ik heb mijn iPad 2 sinds 29 maart. (Niet eens in de rij gestaan :grin:)

Ik heb nog geen light bleed kunnen ontdekken. Weet eerlijk gezegd ook niet waar ik op zou moeten letten. Of zie je het vanzelf wel?

Bijdrager
    macoky

Ook ik werd vanmiddag gebeld door Apple Reseller dat die van mij binnen was gekomen;-) nu gauw “ouwe” van mij verkopen. Gelukkig heb ik al een koper.

Bijdrager
    macoky

Ook ik werd vanmiddag gebeld door Appel Reseller dat die van mij binnen was gekomen;-) nu gauw “ouwe” van mij verkopen. Gelukkig heb ik al een koper.

Bijdrager
    Masto

Ik zit ook te wachten, op mijn 16GB WiFi/3G. Ik heb ‘m op 27 maart besteld. @wido en @macoky: om welke modellen gat het bij jullie? (gefeliciteerd trouwens, geniet van je iPad 2!)

Bijdrager
    macoky

@Masto ik heb de witte 64gb 3G op 30 maart besteld. Bij de Apple Reseller Apeldoorn werd wel benadrukt dat ze me echt niets konden zeggen of de leveringstermijn. Ik ging ervan uit dat ik hem pas na de Paassen zou krijgen maar naar twee weken precies ligt hij klaar:-)

Bijdrager
    Masto

MIjn verwachte leverdatum is 28 april, is onlangs al met een week vervroegd. Ik vroeg me af of juist de wifi misschien sneller geleverd zouden worden, maar blijkbaar komen de 3G modellen nu ook gewoon door. Stille hoop dat de bezorger ineens voor de deur staat…! Veel plezier ermee!

Bijdrager
    paulhek

Ik had bij mijn iPad 2 ook light bleed (dacht ik). Maar ik moet bekennen dat het nu helemaal weg lijkt te zijn? Dus misschien was het het vage lijm-verhaal. Hoe dan ook, heb veel plezier van mijn iPad 2 (net als van mijn iPad 1:)) Wens jou ook veel plezier met je nieuwe gadget!

Bijdrager
    Steven Paul

Ik heb gisteren een witte 32GB wifi besteld… ben benieuwd hoe lang het gaat duren.
    Via Apple reseller in Zwolle

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.