15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    mitchyjansen

Hoeveel apps, liedjes en video's op de iPad 16 GB?

hoeveel apps,liedjes en videos/film kan je op de ipad 2 16 gb zette????

ik weet niet of deze topic al bestaat maar kon niet vinden

gr mitchy

Bijdrager
    KarelWillem

Dat ligt er maar aan hoe groot je App, hoe lang je liedje, hoe lang je film.
    In welke bitrate staan je liedjes, in welke kwaliteit je film? Wat voor app?

Kortom; daar is echt nauwelijks een zinnig woord over te zeggen.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Geblokkeerd
    Anoniem

104 vier apps is 16GB
    (ik heb er wel een paar bij van 900mb)

Moderator
    Mac Daddy

Zoveel:

Bijvoorbeeld. Het is dan wel een iPhone, maar goed.

Het ligt er inderdaad aan welke Apps, wat voor kwaliteit audio bestanden en hoe lang de liedjes duren. Hetzelfde geldt voor videos en foto’s.

Bijdrager
    Yaris

Als je er nu nog bij zet hoeveel liedjes, video’s, foto’s en apps dat zijn dan heeft de topicstarter al een idee, Mac Daddy. Die grafiek op zich zegt niets over de aantallen.

Bijdrager
    tarun

Dat kan je ook zo “zien”:

Moderator
    Mac Daddy

– 991 liedjes. Waarvan de meeste MP3’s boven de 192 kbps zitten. En de Appl AAC bestanden voor het grote deel 256 kbps.

– 10 videos. 1 film en een paar eigen gemaakte korte producties en 3 podcasts.

– 271 foto’s. Allemaal op de iPhone gemaakt dus ook die resolutie.

– 85 Apps. Waarvan 2 Apps boven de 100 MB uitkomen en de rest ronde de 20-30 MB of minder.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb apps van 10 Mb, maar ook van 600 Mb of 1,9 Gb.

Ik heb video’s van 75 Mb, maar ook van 1,4 Gb.

Ik heb boeken van 5 Mb, maar ook van 900 Mb.

Ik heb muziekjes van 128 kbps, maar ook van 320 kpbs.

Ik heb foto’s vanaf de Mac, maar ook foto’s van de iPhone.

En zo gaat dat bij iedereen.
    Het varieert al naar gelang het gebruik (de gebruiker) enorm.

Bijdrager
    mitchyjansen

dank jullie voor je reacties en gemiddeld hoeveel apps als ik ze rond de NORMALE spelletjes apps gebruik=

gr mitchy

Bijdrager
    KarelWillem

…en gemiddeld hoeveel apps als ik ze rond de NORMALE spelletjes apps gebruik…

Ik snap niet helemaal wat je hier nou bedoeld te zeggen.

Bijdrager
    Steven Paul

Ik snap niet helemaal wat je hier nou bedoeld te zeggen.

Of een 16Gb iPad groot genoeg is waarschijnlijk….

Bijdrager
    KarelWillem

Zou het?:lol:

Bijdrager
    mitchyjansen

ik bedoel als ik de normale apps download dus geen hele grote apps zoals 1.9 gb ofzo maar gwn normale zo als angry bird of hyves apps enzo snapje je:$

gr mitchy

Bijdrager
    hansiedejong

Dat kun je allemaal ook gewoon in iTunes zien. Kan je zelf een lijstje met apps maken en dan kijken hoeveel dat ongeveer in beslag neemt.

Let wel dat er speciale ‘HD’ apps zijn die zijn aangepast voor de hogere resolutie van de iPad t.o.v. de iPhone. Die games zijn wel groter. Zoals je Angry Birds zei, is er dus ook Angry Birds HD. Ik heb geen enkele iPhone app op mijn iPad omdat ze er ook nog eens niet mooi uitzien. Je ziet heel goed de pixels. Je kan hem ook 2x vergroten maar dat is de 9x betere graphicskaart van de iPad niet waard dus neem zeker iPad versies van apps!

Zo ook met Hyves. Daarvoor is nog helemaal geen iPad app. Die zul je dan dus wel moeten vergroten. Dit even ter info.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.