24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    macnick

iPad 16GB + 3G kopen maar WAAR?

Hey,

Ik wil graag zo snel mogelijk een iPad 16GB + 3G kopen, maar ben net bij de Saturn geweest in Groningen en daar hebben ze helemaal niks meer.
    Als ik hem via Apple.nl bestel duurt het ook nog 7-10 werkdagen.

Heeft iemand nog een idee?

Bijdrager
    KarelWillem

In Antwerpen schijnen er nog wat te liggen.
    Verder is hij zo’n beetje overal echt op.

Bijdrager
    Yaris

Allen daarheen dus.

Dat had je ook te weten kunnen komen door even de andere draadjes te bekijken zoals http://www.onemorething.nl/community/topic/waar-nog-voorraad-16gwifi

Inactief
    Anoniem

In de mediamarkt Middelburg schijnen ze ook nog een voorraadje te hebben. hoorde ik.

Bijdrager
    MichMich

Ik was net voor een nieuwe iPad bij A-Mac (mijn vorige had een dode pixel)… Ik vroeg of ik hem even in de winkel mocht nakijken op dode pixels…. en ja, je raad het al… dode pixel.

Mijn volgende komt dus van Apple.nl/store

Bijdrager
    Yaris

Ja, die van de Apple Store zijn gegarandeerd zonder dode pixels.

Bijdrager
    Richie79

Ik heb mijn iPad gereserveerd en moet hem nog ophalen. @MichMich ging het hierbij om 1 dode pixel of meerdere ? En deden ze moeilijk over de pixel policy ?

Bijdrager
    MichMich

Een halve dode… (net zo irritant). Valt NIET onder de garantie. Als ik hem niet had gecontroleerd en mee had genomen, dan had ik daarna gewoon vette pech gehad.

Je krijgt in de winkel niet echt de mogelijkheid hem GOED na te kijken op dode pixels. Dat ik er tegenaan liep was geluk.

Bijdrager
    Yaris
    MichMich op 05 augustus 2010

Een halve dode

Een zombiepixel met andere woorden.

Bijdrager
    macnick

Ik bestel hem via de Online Appel Store,

Ik weet genoeg thx

Bijdrager
    Kevin.

Komt blijkbaar vaak voor, zo’n dooie pixel op een iPad. :O

Bijdrager
    Richie79

Maar wat is de reden precies waarom de producten uit de Applestore gegarandeerd geen dode pixels bevatten en de producten uit de premium resellers wel ? Komen ze niet uit hetzelfde fabriek dan?

Bijdrager
    Artell

Ik denk dat dat gewoon sarcasme was:lol: (lees: die garantie is er niet…)

Bijdrager
    Yaratje

Bij de Apple.nl heb je het recht om hem om te ruilen/geld terug te krijgen binnen zoveel dagen.
    Je kunt dan gewoon aangeven dat hij niet aan je verwachtingen voldoet o.i.d.
    Vandaar dat ik tegenwoordig ook alles op deze manier bij Apple aanschaf:)

Bijdrager
    Richie79

Ah ok, met al mijn producten waar dode pixels in zaten kreeg ik altijd een vervangend product terug via de premium resellers. Hopelijk is me iPad in orde ( knock on wood )

Bijdrager
    KingAchille

Bij Switch in België hebben ze er nog een paar. Een paar modellen hebben ze zelfs nog met hopen liggen!

Bijdrager
    KR1275

Dode pixels??? We leven toch al in 2010!

Bijdrager
    Jerry Homes

was gisteren in Switch in het Wijnegem Shopping Center. Ze kregen daar om 16 uur van elk model 10 stuks, dus 60 in totaal.

Inactief
    Anoniem
    Richard op 05 augustus 2010

Dode pixels??? We leven toch al in 2010!

Ehm ja…dat betekend niet dat er wel eens wat fout kan gaan in het productieproces.

Bijdrager
    Tjerker

Eergisteren een stapel nieuwe in Hilversum… heb ‘m…

Bijdrager
    Berend

Morgen rijd ik ook even naar België.
    Liggen twee 16GB + 3G voor me klaar.

Bijdrager
    Christophe F

De iPad is verassend goed op voorraad vind ik… Zeker als je weet dat er al 35.000 iPad’s verkocht zijn in België!

Bijdrager
    mvdenberg

Eergisteren m’n iPad bij iCentre in Almere gekocht: ze hadden er genoeg:-)

Bijdrager
    Berend

iCentre Almere had volgens eigen zeggen geen 16GB 3G versie. Ik heb hem daar ook in bestelling staan.

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.