9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Aldert1987

Ipad 1 Update probleem vanaf 4.2

Beste forumleden,

Ik heb een ipad 1. Deze wil helaas niet update vanaf 4.2 naar 4.3 maar nu ook niet naar 5.0 !!
    Ik heb de ipad al meerdere malen helemaal gewist maar helaas.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Aldert

Bijdrager
    GastonM

Kun je svp wat meer gedetailleerdere informatie geven? Dus bijv: welke melding wordt gegeven? Komt er een foutmelding? Verschijnt de update niet in iTunes?

Bijdrager
    Aldert1987

Ter aanvulling; hij geeft de volgende foutmelding bij herstellen :

“Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens downloaden van de software. De gevraagde resource is niet gevonden.”

Bijdrager
    Aldert1987

Hij geeft aan dat 4.2 de nieuwste versie is. Mijn iphone 4 heb ik wel gewoon kunnen updaten naar 5.0

Bijdrager
    iBrammes

Ik krijg mijn iPad2 ook niet geupdate. Hij blijft een error geven. Ik zit nu op 4.3.5
    Kijk morgen wel even voor de iPad. iPhone 4 is wel goed gegaan!

Bijdrager
    paullez

hier wil de ipad 1 ook niet . Hij geeft in itunes na een tijdje internal error aan. en start weer op in 4.3.5. op de site van apple alle instructies opgevolgd maar mocht niet baten. ook niet na een volledige herstel op de ipad.

Jammer na jaren echt eens een probleem met een appeltje

de update naar iOS 5 op de ipad 2 was geen probleem.

Bijdrager
    Aldert1987

iOS 4.3.3 en iOS 5.0 gedownload en via alt cmd proberen te updaten, ook dan geeft hij foutmelding dat het device dit niet kan…

Bijdrager
    iBrammes

Weet niet of het een oplossing is voor jullie. Maar ik heb mijn mobileME account van de iPad verwijderd en toen ging de update wel goed.
    Heb ook de smartcover eraf gehaald, maar neem niet aan dat dat een probleem kan geven.;-)

Bijdrager
    Aldert1987

Ik heb geen MobileMe. Hij wou in het verleden ook al niet updaten van 4.2 naar 4.3 ! Nu helaas ook niet van 4.2 naar 5.0 !

Iemand nog ideeën ?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.