11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Martin67

iPad 1 klaarmaken voor Marktplaats?

Hallo,

Ik ben erg onder de indruk van ipad 2. Ben al in het bezit van iPad 1 en wil die nu te koop zetten op marktplaats.
    Hoe kan ik de ipad het beste resetten/wissen? Via terugzetten fabrieksinstellingen bij synchronisatie?
    Is hij dan ook verdwenen van mijn iTunes account? en hoe zit het met de registratie op mijn naam? Kortom hoe krijg ik de iPad leeg opgeleverd zonder enige verwijzing naar mijn AppleID/iTunes account e.d.

Bijdrager
    The JM

In iTunes de machtiging voor de store intrekken en dan de iPad herstellen.

Bijdrager
    Martin67

The JM,
    bedankt voor de snelle reactie, dat van die machtiging is goed, en de fabrieksinstellingen herstellen snap ik, maar zijn dit echt de enige handelingen die je moet doen? wanneer je een iDevice tweedehands verkoopt.
    Dit schiet me nog te binnen ik heb ook een Mobile Me account, hoe zit het met “find my iPhone/iPad? en blijft het iPad ID nummer geregistreerd op mijn naam?

Bijdrager
    leovanh

Find my iPhone/iPad opheffen en weer opnieuw instellen. iPad IDnummer kan opnieuw geregistreerd worden voor zover ik weet. Ik vraag me echter af waarom je die zou willen registreren. Ik registreer mijn Apple apparatuur niet.

Bijdrager
    Thomas18NL

haha vanaf gisteren opeens keiveel ipad’s op marktplaats:)

Bijdrager
    Scylla

Ik ben het ook aan het verkopen haha, heb inmiddels iemand die hem voor 325,- wilt (iPad 16GB + hoes :P). Dat bedrag had ik echt niet verwacht.
    Zit alleen met een probleem, ik heb die gast “gegoogled” en kwam op een site terecht waarin stond dat hij iemand opgelicht had door iets niet te sturen. Maar ik zou graag met hem bij de plaatselijke MacDonalds willen afspreken (vertrouw niemand), maar ben toch bang dat hij mij op de een of andere manier belazerd…

Bijdrager
    The JM

Is er ondertussen al nieuws, Scylla?

Bijdrager
    Scylla

Nee, niet echt :P. Ik vertrouw hem gewoon niet haha. Heb nu wel een andere bieder voor €310, dus ik denk dat ik het binnenkort ga verkopen:)

Bijdrager
    iMC

Ik denk er over om een gebruikte Ipad 1 te kopen, maar ik vind de prijzen erg hoog op Marktplaats. Als ik meer dan € 300 moet betalen voor een 16GB wifi, kan ik net zo goed een nieuwe kopen.

Bijdrager
    Yggdrasil

Echt zoveel?

Ik ben deze morgen een iPad 1 64 GB wifi / 3G tegengekomen voor 425 euro en een iPad 64 GB wifi voor 325 euro. (Kapaza)

Wellicht moet je eens verder kijken dan Marktplaats.

Bijdrager
    iMC

Dat valt inderdaad mee! Maar ik heb niet op de duurdere modellen gelet. Ik wil graag een 16GB wifi hebben.
    Bovendien heb ik alleen op Marktplaats (en Ebay) gekeken. Ik zal ook eens op andere sites kijken.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.