5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Hasoweh

iPad 1 downgraden

Oke dan, de eerste generatie iPad weer eens onder een lading stof vandaag getrokken. Blijft een prima tablet, alles functioneert nog prima. Nou bijna alles. De software updates hebben de iPad de afgelopen jaren flink verpest. Nu ben ik opzoek naar een methode om iOS 3.2 weer te installeren. De iOS versie waar de iPad mee geleverd is.

Grote kans dat dit never nooit meer gaat lukken, maar wie weet dat er hier iemand een slimme truc heeft. SHSH Blobs heb ik niet, dus die methode kunnen we alvast overslaan. Ik zie graag jullie mindblowing tweakjes tegemoet.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat ging drie jaar geleden al niet meer. En nu helemaal niet.

En stel dat het je wel zou lukken, dan haal je meer problemen op je hals, dan je oplost.

Want vrijwel alles wat essentieel is voor normaal werken met je iPad is met 3.2 nu niet meer mogelijk.

Geblokkeerd
    Anoniem

onmogelijk.

Moderator
    Night

Apple ondersteunt nu eenmaal de .ispw certificaten van oudere iOS versies niet meer.

Bijdrager
    madcat

zelfs met ssh blobs word het lastig omdat er ook vaak een firmware wordt geflashed die dan niet meer backwards compatibel is.

Maar ik vind zelf ook dat apple het mogelijk zou moeten maken om op oudere apparaten alsnog een oude firmware te draaien.
    Zelf heb ik ook een iPad 2 met IOS9 erop, graag zou ik hier weer IOS 6 op willen zetten omdat ik het gevoel het dat het toen toch sneller ging.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.