7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iDaan98

[iPad 1] Carbon Fibre sticker

Hallo allemaal. Ik heb op YouTube wat filmpjes van een Carbonsticker voor de iPad gezien. Alleen mijn vraag is nu: wat is een goede site voor deze stickers? Wat ik mooi vind is bijvoorbeeld een site waar ze ook het witte Apple logo bij de zwarte skin leveren, anders ziet het er gewoon niet mooi uit. Verder kan ik alleen maar skins voor de iPad 2 vinden, ik zoek juist naar een skin voor de iPad 1. Ik hoop niet dat ik teveel eisend ben. Alvast bedankt!

Bijdrager
    Little Idiot
    Bijdrager
    thijmenvanrongen

Zelf heb ik voor m’n iPhone 4 een skin van icarbons. Je hebt ze daar ook voor de ipad.
    Misschien is dat wat voor je?

Bijdrager
    iDaan98

Bij iCarbons heb ik al gekeken: alleen iPad 2 3G, ik heb een iPad 1 wifi…

Bijdrager
    thijmenvanrongen

Hier is de link:)

Bijdrager
    iDaan98

Als ik dat nou via mn vaders’s creditcard ( NL ) bestel, dan kunnen er toch geen ‘dollars’ worden afgeschreven? En hoe zit het met de verzending, kan het gewoon naar NL worden verzonden?

Bijdrager
    thijmenvanrongen

Je kunt het betalen met je vaders creditcard. Heb ik zelf ook met m’n skin voor iPhone 4 gedaan.
    Het duurt dan ongeveer een week of twee voordat je hem in huis hebt. Het kan ook sneller maar dan moet je meer verzendkosten betalen.
    Hij werd bij mij netjes in een kartonnen envelop met bubbelplastic erin geleverd.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.