12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    lodde

Ip adres van Netgaer 7000

Dag allen,
    Ik werk met Mac OS Sierra 10 12 2 plus time capsule en met de Angry ip scanner, hij toont het adres vd Mac, van de 8 ip Camera’s, van de A T Machine van de printer en van de Nas die van de poe router Netgaer 7000 verschijnt niet weet iemand waarom, het is de bedoeling dat ik nog een camera toe voeg. Alvast bedankt aan de antwoorders. Mvgr, Lodde

Bijdrager
    SunKeeper

Even zoeken in je subnet is dan de snelste optie.

Hoe zien jouw interne IP-adressen eruit?

Bijdrager
    lodde

Bedankt, merkwaardig, systeem verteld mij dat de vraag niet verzonden is, ik ben een leek tot en met, wat betekent subnet ik probeer de link.

Bijdrager
    lodde

de link is in het engels, brutte peg voor mij, het eerste nummer is 192 168 0 1en zo verder

Bijdrager
    GoeieDag

Complimenten aan degene die deze OP begrijpt.

Bijdrager
    SunKeeper

Als het gewoon 192.168.0.1 is, probeer dan eerst even 192.168.1.1 en 192.168.1.254.

Vindt je daarop niets dan ga je gewoon steeds een nummertje hoger, 192.168.0.2, 192.168.0.3 enz enz

Bijdrager
    lodde

de lijst begint met 192 168 0 1 en eindigt met 192 168 0 254 waarvan vanaf 200 tot 207 voor de Cam , 241voor de printer, 250 voor de Nas, en 135 voor de air port capsule.

GoeDag wat betekent OP, U zal wel snappen dat ik nog een groentje ben.

Bijdrager
    GoeieDag

OP staat (o.a.) voor ‘openings post’.

Als je het IP adres van de router in je netwerk zoekt, ben je snel klaar.
    Systeemvoorkeuren>Netwerk>WiFi (als dit het actieve netwerk is)>Geavanceerd…>TCP/IP en daar staat ‘router’ met z’n IP adres.

Bijdrager
    SunKeeper

Alleen is waarschijnlijk de poe-router niet diegene met de DHCP-server, in dat geval werkt bovenstaande niet.

Bijdrager
    lodde

Daar staat inderdaad een getal met zeven cijfers, dat zal dan veronderstel ik het ip adres van de router zijn.
    al bedankt aan allen die hun tijd aan mij gespendeerd hebben ik zal nu probreren de camera aan te sluiten, wellicht horen julie nog van mij
    zalig kerstfeest

Bijdrager
    SunKeeper

Wellicht? Ik weet het wel zeker. Zelden een default IP van 7 cijfers gezien.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.