5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeffreyp

iOS7 geen weer in het berichtenscherm

Ik heb sinds dat ik iOS7 draai geen weer bericht in mijn berichtenscherm staan, boven de agenda. Eerst dacht ik dat het aan mijn iPhone lag, omdat ik een 4 had. Nu ik een nieuwe iPhone heb, namelijk de 5s, heb ik daar nog steeds geen weer in staan. Ik heb al gekeken hoe ik dit kan oplossen maar ik kan niet vinden. Ik weet ook niet of het probleem verder bij iemand bekend is. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.

Bijdrager
    mavericks94

Volgens mij is dat gewoon eruit gegooid bij iOS7. Jammer maar helaas, Apple vindt het niet nodig. Ik mis het zelf ook wel. Was altijd wel makkelijk. Zeker nu mijn iPhone 4 sloom als **@*%&@*%& is. Het duurt dus best wel lang voordat ik even snel de temperatuur kan zien. Van de snelheid zal je gelukkig met je nieuwe iPhone geen last hebben;)

Sleutelbeheerder
    Night

I launched the Weather app from my home screen, hoping that would jumpstart things, and then toggled everything under the Today View settings off and back on (again). Then I rebooted the phone. Success! This time, the Weather data made its triumphant return to the top of my phone.

Although I do miss the animated graphic that illustrated sunny, cloudy or rainy days, I’m grateful to have this extremely handy feature back. And I vow we’ll never be parted again.

Bijdrager
    SunKeeper

Vanmorgen mijn iPhone 5 ge├╝pdatet.

Net zoals bij mijn iPhone 4 duurde het wel 5-6 uur voordat er tekst in het berichtencentrum staat. Maakte overigens geen verschil of je weer-app wel of niet opent of hoe vaak je herstart. GPS is wel vaak actief geweest, dus kennelijk moet er eerst locatie-informatie verzameld worden.

Het kan zijn dat je op een locatie bent die geen eenduidige weerinformatie beschikbaar heeft. Je hebt immers weinig aan het weer van 5 km verderop.

Ik moet wel zeggen dat die animaties op de iPhone 5 echt cool zijn, met name de bliksem.:D

Op de iPhone 4 kun je eens testen door Instellingen > Algemeen > Toegankelijkheid > Verminder beweging aan te zetten. Je skipt dan met name de in- en uitzoomanimatie waardoor het een stuk vlotter loopt.
    Ik heb dat zelf op beide iPhones aanstaan, animaties zijn er toch genoeg, ik hecht meer waarde aan snelheid.

Bijdrager
    Jeffreyp

Ik heb de oplossing gevonden. Door een aantal reacties van jullie, dacht ik moet eens kijken welke apps mijn locatie mogen gebruiken. En voor de weer app stond dat uit. Nu die aanstaat zie ik het weer weer in mijn berichten scherm staan. Maar dank dat jullie met mij hebben meegedacht.
    Nog even stapsgewijs hoe is het heb gedaan.

Instellingen > Privacy > Loacatievoorzieningen > (eventueel nog aanzetten ) > Bij weer de schakelaar aanzetten

Het klopt mijn iPhone 4 is ook zeer traag met iOS7

Ik ben nog steeds super blij met mijn iPhone 5s, hij is razend snel en dat is echt heel fijn, en dat touchID is een handige toevoeging.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.