14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Hasoweh

iOS5b6 zet iPhone 3Gs in recovery mode

Hoi,

ik heb mijn iPhone 3Gs van beta5 naar beta6 willen updaten. Alleen als ik dit doe OTA dan gaat die in recovery mode. Nu wil ik beta6 via itunes installeren, alleen hij zegt wrong build number. Dat kan toch niet?

Bijdrager
    Koetjesreep

Heb je je toestel wel geregistreerd staan en gebruik je ook iTunes Beta 6 om dit te doen?

Bijdrager
    Hasoweh

Ja heb ik beide, mijn iPad kon ik zonder problemen OTA updaten naar beta6.

Bijdrager
    stavos

Problemen met beta software kun je toch op het Developers forum stellen?

Bijdrager
    Hasoweh

OMT is NL dus voor mij sneller en duidelijker.

Bijdrager
    Hasoweh

Ik heb build iPhone2,1_5.0_9A5302b_Restore.ipsw, dat is toch de 3GS?

Bijdrager
    Koetjesreep

Op de download site staat duidelijk 3GS

Bijdrager
    stavos

Alleen is het op OMT niet toegestaan…
    En die foutmelding is een bekende op het forum. Even met de zoekfunctie stoeien en je hebt zo de draadjes te pakken. Inclusief uitleg hoe je het op kan lossen.

Bijdrager
    Hasoweh

Dit is voor het eerst dat ik helemaal dichtklap, ik heb alles al geprobeerd. Denk ik.

Bijdrager
    Hasoweh

Gefixt en dat lijkt inderdaad het euvel te zijn. Versie 4.3.5. wordt nu geïnstalleerd. Stavos, ontzettend bedankt.
    Het kan inderdaad een Tiny Umbrella-ding zijn. Ik heb hiervoor een soort van gejailbreakte iPhone 3GS gehad; die host-file had dat nog in zich. Wel vreemd dat de eerdere updates wel werkten.

Wat is het euvel.

Bijdrager
    stavos

De post daarboven ook gelezen? En de comments onder dit artikel? http://www.appletips.nl/softwareupdate-ios-4-3-3/

No offense, maar van een developer had ik toch wel meer verwacht.. Ervaring met Google bijvoorbeeld.

Bijdrager
    Hasoweh

Heb ik beide gelezen. Maar als ik mijn hosts files probeer aan te passen dan krijg ik die van adobe.

<br />
    sudo nano /etc/hosts<br />

Bijdrager
    Koetjesreep

Iets zegt me dat je nog een keer moet kijken in je toegevoegde devices op de apple site.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.