30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    Dirkbook

iOS5 Error?!?!? HELP

Als ik wil update krijg ik nadat hij de software heeft uitgepakt dit te zien? Wat moet ik doen? Ik wil zo graag iOS 5!

Bijdrager
    Yggdrasil

Hoi,

Jij wilt net als iedereen (incluis mezelf) wel graag iOS 5. Deze error ligt (volgens verschillende bronnen) bij Apple zelf en niet bij ons. Ik krijg nl. ook deze update (geen jailbreak of wat dan ook)

Laten we hopen dat die error vannacht nog verdwijnt. Ik heb mijn iPhone namelijk de ganse dag nodig…

Bijdrager
    hamersvelt

Blijven proberen, ik had het ook met mijn iPad1, na ongeveer 5 keer doet hij het. Ben alleen wel teleurgesteld, dat met een iPad1 geen synchrone weergave mogelijk is met de ATV:-(

Bijdrager
    stavos

Geduld. Had onderstaande al in een ander draadje geplaatst:

stavos op 12 oktober 2011

..hier ook diezelfde melding. Aanhouder wint, want de iPhone is aan het synchroniseren. Ik heb wel beta\’s geinstalleerd, dus dacht dat het daar aan lag. Maar het zal de drukte inderdaad wel zijn. Ik heb het uiteindelijk via DFU mode voor elkaar gekregen dat de installatie voortgezet werd.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb ‘m al een paar keer via DFU mode kunnen herstellen maar nét wanneer hij overgaat tot het controleren van de software krijg ik een foutmelding…

Ik wil gerust wachten maar morgen om 6u heb ik mijn iPhone nodig!:lol:

Bijdrager
    ripwater

iPhone herstellen was voor mij de oplossing, werd daarna geladen met iOS 5 en de keuze om back-up terug te zetten!

Bijdrager
    stavos

Om een update in DFU mode uit te kunnen voeren heb je wel het losse IPSW bestand nodig van iOS5. Dit kun je vinden via http://www.projectcafe.co/2011/10/directe-download-links-ios-5/

Bijdrager
    Dirkbook

Bedankt voor de snelle reacties! Ik blijf het gewoon proberen!

Ik heb net wel gekeken, ik heb nog een mac osx en een lion update open staan? Zou ik die moeten doen eerst?

Bijdrager
    Dirkbook

OOOH YEAAAAH!!!!! Ik dacht ik probeer het gewoon nog een keer! Doet ie het gewoon! Halleluja! Haha!

Nou Nick, je moet echt blijven proberen!

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik probeer nog eens om de iPhone te updaten in DFU.

@ Stavos: Ik heb het losse ipsw bestand vanuit de iTunes map in mijn bibliotheek die ik constant gebruik…:)

Bijdrager
    pim939

ik heb het ook met mijn ipad2

na 4 keer werkt het. wel jammer. zal het komen omdat te veel mensen het tegelijk doen?

Bijdrager
    feek

Heeft denk ik vast te maken met het feit dat de autorisatieservers nogal belast zijn.

Bijdrager
    louke1968

Nou, ik ben zo te zien dus niet de enige. Ik ben ondertussen 10.7.2 er op aan het zetten op mijn MacBook en iMac. Die zijn nu bijna klaar (alleen de iMac nog), daarna mijn iPhone en iPad maar weer eens proberen.

Bijdrager
    Maverick9898

Altijd een error op het moment dat hij wil verbinden met Apple. Het zijn dus inderdaad overbelaste servers;). Probeer het morgen wel weer;).

Bijdrager
    kerelvent

Bekend probleem dus. Hier hetzelfde.
    Ik wacht wel gewoon tot morgen, ik zie het niet zitten om dit te proberen tot het lukt.
    Logisch ook dat de servers ontzettend overbelast zijn; dit is de grootste software-update/uitrol die Apple ooit gedaan heeft.
    OS X 10.7.2 heb ik wel al, maar dat was ook na een paar keer stoppen en opnieuw beginnen. Liep soms op tot 4 uur, ineens had ik de ‘goeie’ verbinding te pakken.
    Maar makkelijker lijkt het dus om te wachten.

Bijdrager
    roland020

Het lijken inderdaad overbezette servers te zijn… Ik kom een heel eind, maar bij het ‘controleren bij Apple voor herstel software’ houdt het op en krijg ik ook de ‘internal error’ melding…

Bijdrager
    kerelvent

Ik lees net in een topic op iphoneclub de meest bezopen tip ooit. Maar hij werkt! Topic is inmiddels gemerged met een ander, maar hier de gouden tip:
    Airplane Mode!
    I kid you not, meteen raak na een paar keer proberen met bovenstaande error als resultaat.

Bijdrager
    MichMich

Controleer even of in /etc/hosts de volgende regel staat:

74.208.10.249 gs.apple.com

Mocht dat het geval zijn, haal deze regel dan uit de hostfile, en probeer nogmaals te updaten.

Bijdrager
    Yggdrasil

Waar kun je die hostfiles openen?

Moderator
    Pete.Z

Error na error hier, iPhone uiteindelijk gelukt, iPad zie ik morgen wel eens.

Bijdrager
    Its Showtime

@Niiiiiickk zie: Link

@MichMich Misschien een stomme vraag maar kan dat nog kwaad op één of andere manier? Moet je dit terug zetten nadat je die update gedaan hebt? Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yggdrasil

Bij mij hetzelfde nog steeds. De ene keer geraak ik zelfs niet voorbij de intro, dan kan ik herstellen, dan kan ik controleren en krijg ik weer een melding. Ik blijf gewoon proberen…:nerd:

Bijdrager
    idatzi

Bij mij is mijn iPod Touch flink over de mik door de update. Zelfde probleem. Wat nu?

Bijdrager
    kerelvent

Probeer Airplane Mode. Serieus, ik lul niet.

Bijdrager
    Its Showtime

@kerelvent Ik heb het geprobeerd in Airplane Mode op m’n iPhone, helaas geen succes hier.

Bijdrager
    Its Showtime

Apple Support

Hier staat dat je een ‘nieuwere’ USB kabel moet gebruiken, eentje zoals bij de iPad geleverd wordt die geen afgeronde hoekjes aan de USB kant heeft. Dat ga ik nog maar eens proberen.

Bijdrager
    Novak

Ik heb het zelfde aan de hand. Ik kan enkel mijn iPhone nog aansluiten en op herstel drukken.
    Maar geeft hierna direct een error.

Ik kan dus men iPhone niet in Airplane mode zetten.
    Zonde… Had blijkbaar toch beter nog gewacht.

Bijdrager
    Novak

De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3004)
    Steeds hetzelfde..

Wachten dan maar…

Greetz

Bijdrager
    Rikk

Zelfde probleem, maar weet iemand wáárom mijn iPad bij iedere poging een reservekopie moet maken? Dat duurt minimaal een half uur..

Bijdrager
    Its Showtime

@Rikk Omdat die na de update naar iOS5 teruggezet wordt op je iPad.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.