5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

iOS5 en iBooks (OPGELOST)

Hoi, ik heb twee vraagjes:

1. Als ik in iOS5 een PDF wil opslaan dat ik via mail binnenkrijg, dan gebeurt er helemaal niks.

2. Een boek downloaden via de winkel gaat niet. Ik haal het boek binnen en van het moment dat het binnen is verdwijnt het (met een mooie verdwijnanimatie welliswaar).
    Het gekke is dat het gedownloade boek wél in iTunes verschijnt (van het moment dat ik het heb afgehaald) maar dus niet op mijn iPhone.

Wel kan ik via iTunes boeken op mijn iPhone (4) zetten. In mijn iTunes heb ik “synchroniseer boeken” (in de instellingen van mijn iPhone in iTunes) niet aangevinkt.

Ik heb de app al verwijderd en terug erop gezet en ik heb mijn iphone al eens herstart. Voorlopig blijft hij dit doen.

Ik zoek mij onnozel. Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon een bug? Of is dit normaal (synchroniseer boeken staat immers niet aan). Als ik synchroniseer boeken wil aanvinken gaat iTunes eerst mijn hele iPhone wissen. Daar heb ik ook weer geen zin in.

Groetjes

Mondo

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nou bedankt, maar dat is niet echt hetzelfde probleem.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Nou, ik heb alles al geprobeerd (ook synchroniseren). Ik vrees dat het een bug is.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ten einde raad mijn iPhone helemaal gerestored en nu doet hij het wel.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.