4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ibobi

iOS5: draadloos presenteren vanaf iPad naar ATV2, maar…..

Ik zie dat vanaf iOS5 je via je AppleTV het beeld van de iPad draadloos kunt mirroren op een TV, dus niet voor alleen de Airplay geschikte apps.
    Dat is mooi, maar als ik onderweg op deze manier draadloze presentaties wil geven vanaf mijn iPad, dien ik dan eerst overal een draadloos netwerk op te gaan zetten voordat dit werkt, of is dit dan plug and play?
    (ik ken de optie met een een HDMI kabel, maar zo’n lange kabel uit je iPad ziet er niet echt geweldig uit)

Inactief
    Anoniem

Dan moet je dus ook je Apple TV steeds meenemen. Maar ik denk dat als je eenmaal netwerk hebt aangemaakt dat de iPad en de ATV dit netwerk wel onthouden. Als je de ATV en iPad dan aanzet heb je meteen dat netwerk tot je verbinding.

Ik ga er vanuit dat de Apple TV zonder stroom wél zijn settings “onthoudt” maar dat weet ik niet zeker.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Aangezien airplay over wifi werkt zal er op zijn minst een draadloos netwerk aanwezig moeten zijn..

Bijdrager
    Pretletter
    deSpaanseRente op 06 oktober 2011

Aangezien airplay over wifi werkt zal er op zijn minst een draadloos netwerk aanwezig moeten zijn..

Dat zegt ibobi al.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.