7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    fonten

ios4 gebruiken

Mijn vriend had nog een iphone 3gs liggen die ik goedkoop kan overnemen alleen het enigste wat mij tegenhoud is dat hij behoorlijk traag is. Nu wou ik hem dan downgraden naar ios4. Nu was mijn vraag of ik dan nog wel gewoon apps kan downloaden daarvoor?

alvast bedankt!

Bijdrager
    Twitfix

Mijn vriend heeft thuis ook nog een 2de generatie iPod touch liggen met iOS 4 maar daar kan hij ook nog gewoon Apps op downloaden, soms kan je alleen niet upgraden omdat je daar dan iOS 5 voor nodig hebt.

Bijdrager
    Twitfix

Upgraden moest updaten zijn:lol:

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Pratend over iOS….. Lijkt mij beter om dan in het subforum iOS dit te doen, toch?[/mod]

Bijdrager
    @Mathijss95

Een iPhone 3gs kan ook iOS 5 aan. AL is dat wel langzamer. En hoe iOS 6 zal zijn zou ik nog niet eens willen proberen. Maar een maat van mij die heeft iOS 5 op zijn 3GS en dat draait toch redelijk.

Bijdrager
    100percentme

De overgrote meerderheid van apps werkt gewoon met iOS4 degene die iOS4 niet meer ondersteunen zijn er zo weinig dat zelf IK er geen kan opnoemen

Bijdrager
    fonten

Echt veel apps zal ik toch niet downloaden het gaat voornamelijk om facebook, whatsapp beetje de standaard apps en blijkbaar lukt dat gewoon mooi om te weten!

Dankje allemaal!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.