17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    thomveen

iOS op een Android toestel ?

kan je ios op een anroid phone zetten

[mod name=unSOUND url=/profiel/unsound]Titels iets duidelijker gemaakt, trekt meer kijkers.:wink: [/mod]

Bijdrager
    stavos

Nee

Geblokkeerd
    Anoniem

Kort maar krachtig:)

Bijdrager
    athom

wat een vraag…
    waarom zou je dat ├╝berhaupt willen even tussendoor?

Bijdrager
    Afroman

Scheelt geld of zo.

Bijdrager
    thomveen

ios is gewoon veel mooier maar er is dus niet iets zo als een heeeeeeeel goed thematje

Bijdrager
    Eelke

Een thema is toch iets heel anders dan een geheel OS op je telefoon?!

Bijdrager
    MouseMighty

Snap dat nou, “we” willen wel iOS omdat het goed werkt maar “we” willen wel zelf bepalen hoe het eruit ziet. Dat het iOS speciaal geschreven voor Apple hardware en daarom zo lekker werkt, dat vergeten “we” dan maar even. Kunnen “we” daarna tenminste vet klagie doen dat Apple’s iOS troep is… Duidelijk toch?

Bijdrager
    Liquid

Nee hij vind het er mooi uitzien. Dus het hoeft niet eens echt te zijn of goed te draaien

Bijdrager
    timmiex

haha

Bijdrager
    deSpaanseRente
    stavos op 29 juni 2011

Nee

Fout.
    Afhankelijk van de smartphone bestaan er ios-ports. Niet dat je moet verwachten dat het vlot werkt, maar het bestaat wel.

Bijdrager
    Macosxachist
    Bijdrager
    pim939

@Macosxachist

volgens mij is dat nep

Bijdrager
    KarelWillem
    deSpaanseRente op 29 juni 2011
    stavos op 29 juni 2011

Nee

…Afhankelijk van de smartphone bestaan er ios-ports…

Laat maar zien dan.
    Ik ben benieuwd.:wink:

Bijdrager
    athom
    KarelWillem op 02 juli 2011

Laat maar zien dan.
    Ik ben benieuwd.:wink:

Ik ook, ik kan me sowieso niet voorstellen dat er lui zijn die het ook maar proberen. Als je dan toch alles in eigen handen wilt enzo, neem dan gelijk Android… Je zult me verbazen als je een iOS port op een Android telefoon kunt laten zien, de hardware is waarschijnlijk niet eens compatible (andere instructieset bijvoorbeeld) en bij emulaties zal het wel enorm traag gaan… Laat staan de beveiligingen die men eraf moet gooien.

Filmpje hierboven lijkt me wel nep, sowieso omdat de achtergrond bij het swipen tussen homescreens meegaat en dit is niet zo bij iOS. Lijkt me een Chinese namaak.

Bijdrager
    SunKeeper

Een iPhone kan wel Winddoos XP draaien. Toetsenbord mag je alleen vergeten, evenals geluid.

Maar dat is vast je plan niet.:lol:

Bijdrager
    KarelWillem
17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.