5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pleijenaar

iOS toetsenbord problemen op iPad

Ik heb een iPad mini met retina display (iOS7) met een terugkerend probleem met het ingebouwde iOS toetsenbord. In de berichten app van Apple zelf verdwijnen zo nu en dan de toetsen van het ingebouwde toetsenbord.

Switchen tussen de verschillende toetsenbordweergaven (letters/cijfers/tekens) lost het probleem niet op. iMessage afsluiten en opnieuw opstarten of zelfs de hele iPad uitzetten en opnieuw inschakelen ook niet.

Ik kon dit probleem nergens vinden, ik stuit alleen op topics over ‘handige tips voor het ingebouwde iOS toetsenbord’. Wie kent dit probleem of nog beter heeft een oplossing of een linkje naar een draadje met de oplossing?

Bijdrager
    pleijenaar

Bijdrager
    jackybe67

Maak een back-up via iCloud en doe een herinstallatie.

Bijdrager
    tinus_omt

http://stackoverflow.com/questions/11635059/ipad-keyboard-rendering-missing-letters-keys
    Hier heeft nog iemand hetzelfde probleem. Helaas heeft hij ook geen oplossing.

Heb je toevallig ooit een jailbreak gehad? Misschien is er iets in je profiel achtergebleven waar het toetsenbord van in de war raakt.

Bijdrager
    pleijenaar

Het is een nieuwe iPad, een maand geleden aangeschaft bij Dixons. Jailbraiken of dat soort onzin doe ik niet. Ik gebruik hem ook niet voor App ontwikkeling, alleen voor studie.

Het voorbeeld wat je aanhaalt ben ik ook al tegengekomen. Hier heeft iemand dit probleem in een zelf geschreven applicatie. Ik heb deze bug in de Messages app van Apple zelf en kan niemand vinden die hetzelfde probleem heeft.

Iemand nog tips?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.