3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Max-95

iOS savegames (on-opgelost)

Hallo,
    waarschijnlijk kent u allemaal de site appletips.nl, daar heb ik onlangs een zeer interessant artikel gelezen : http://www.appletips.nl/ios-de-savegames-van-spellen-backuppen/ met de update naar ios 4.3 zou ik graag een clean install doen. Nu staat in die post alleen gegeven de savegames van angry birds, nu wil ik weten of iemand weet hoe het save game bestand van cut the rope; infinity blade is?

alvast bedankt

Max-95

Bijdrager
    Yaris

Q: I’m having a problem with my game, and I need to re-install it, but I don’t want to lose my save game or inventory – how do I do that?

A: If you are having any issues with the game, or want to be certain you don’t lose your save game (if you were to lose or break you iOS device) then you can back up your Infinity Blade save game in ITunes, remove the app from your iOS Device, and then reload the game without losing your save file.

Here’s how:

1. Plug your iOS device into your computer.
    2. Open iTunes on the computer.
    3. Right click the device in iTunes to bring up a sub menu.
    4. Select the Backup option in the sub menu.
    5. After you have successfully backed up your iOS device, then disconnect the device, download the updated version of Infinity Blade, re-connect, and re-sync the device from iTunes.

If the game crashes or you get stuck:

• Plug the iOS device into your computer.
  • Open up iTunes and right click your iOS device to open up the device sub menu.
  • Select Restore from the backup option.
  • Re-start the game – you will be at the place in the game where you last backed up your device.
  • Bron: http://www.epicgames.com/infinityblade/faq.html

Bijdrager
Max-95

Bedankt voor de reactie maar dat bedoelde ik niet. In de post heb ik een link waar voor angry birds het bestand highscores.lua zit , ik wil dat maar dan voot infinity blade en cut the rope

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Inloggen
Log in of registeer je om te reageren.
vergeten?
vergeten?