5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Loois

iOS Routeplanner Ontwikkel bureau

Ik ben op zoek naar een middelgroot tot serieus (Nederlands/west-europees) bedrijf(je) wat ervaring heeft met het ontwikkelen van navigatie/gps/kaarten apps. Zouden jullie mij kunnen tips kunnen geven of door kunnen verwijzen, via google is het voor mij onmogelijk om het kaf van het koren te kunnen scheiden! Ik kijk uit naar jullie reacties!

Inactief
    Anoniem

TomTom?

Bijdrager
    Loois

Haha ja die heb ik al benaderd maar zijn toch te groot, ik zoek dan eerder een ambitieus bedrijf dat wat kleiner is. 10-20 man personeel. Middelgroot was een verkeerde omschrijving, foutje.

Bijdrager
    tinus_omt

Voor zover ik weet zijn er ook autofabrikanten die de (ingebouwde) navigatiesystemen in hun auto’s zelf programmeren, dat zou je ook kunnen proberen. Een autofabrikant is natuurlijk geen klein bedrijfje maar het onderdeel dat de navigatie doet zal niet zo heel groot zijn.

Je zou ook eens door de lijst met navigatieapps in de app store kunnen bladeren en dan de bedrijven opzoeken. Skobbler zit bijvoorbeeld in Duitsland en ik denk niet dat dat een verschrikkelijk groot bedrijf is.

Bijdrager
    Loois

He Tinus, bedankt voor je tip, Skobbler lijkt precies wat ik zoek!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.