10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nickf

iOS notificaties

Ik had begrepen dat je je iOS notificaties kon laten tonen in Mavericks.
    Nu kan ik niet in Mavericks of op de Apple website terug vinden hoe deze functie werkt en hoe je deze functie aanzet.
    Iemand enig idee?

Bijdrager
    Ansems

bij mijn weten is daar nooit wat over verteld? maar het zou wel super zijn zeg! en dan ook reply bijvoorbeeld naar whatsapp

Bijdrager
    FlyingSeal

Dat heb je verkeerd begrepen. Iets dergelijks is nooit aangekondigd.

Bijdrager
    Nickf

Ik dacht toch echt;

If you have a Mac and use an iOS device, Apple just announced an enjoyable feature to go along with the new version of OS X, also known as Mavericks: the ability to push iOS notifications directly to your Mac, regardless of whether or not Safari is open.

Bijdrager
    Shmoo

Klopt daar is volgens mij wel over gesproken, miss. komt het nog later als het er al niet in zit.

Bijdrager
    Nickf

Vind het wel vaag dat het er nu niet inzit dan?

Bijdrager
    Nickf

Iemand?

Bijdrager
    Nickf

En nog een bumpje dan maar :’)

Bijdrager
    iep

Ik denk dat men een beetje verkeerd heeft begrepen wat de bedoeling was. Websites kunnen nu notificaties weergeven. Die support zit in zowel iOS 7 als in Safari 7 op Mavericks. Macrumors en de NOS maken hier al gebruik van. Voor de rest is nu notification center op iOS en op OS X gelijkgetrokken (itt voorheen heeft OS X nu ook een niet-storen modus).

Bijdrager
    SunKeeper

Er is nog wel iets gezegd over dat notificaties die je op het ene device al gezien hebt, vervolgens op de andere devices ook weg gaan zodat je niet vier keer tegen hetzelfde aan zit te kijken.

Echter lijkt het erop dat de app daarvoor ook moet worden aangepast, want bijv. voor nu.nl breaking news notificaties werkt dit wel tussen verschillende iOS-devices, (nu.nl heeft ook iCloud-sync voor de gelezen artikelen, werkt prima) maar voor andere apps niet. (bijv. RTL Nieuws)

In de toekomst is het dus bedoeling dat Mac OS X ook synct zodat apps op alle apparaten gelijk zijn. Nu is daar nog niet veel van te merken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.