3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    brouw139

iOS messages hub

Dag allemaal.. is er voor iOS een app waarmee je alle (short) message diensten kunt laten binnenkomen in 1 app? ik zag wel dat er zoiets bestaat voor OSX.. lijkt me heerlijk. alles op 1 plek… ik zou me soms mottig…

groet!

j.

Bijdrager
    Gitte65

Zoiets als Mail er is voor mail-accounts bedoel je?

Dat lijkt me ook wel handig, ik raak nu ook het verzicht kwijt door al die verschillende apps….

Wat ik nu wel heb gedaan is al die messages app’s naast elkaar op dezelfde pagina te zetten. Maar zo slim zul je zelf ook al wel geweest zijn ;-).

Dus helaas geen antwoord op je vraag, maar ik houd dit topic even in de gaten voor verdere ideeën.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

M.I. bestaat er geen app die zoiets kan. Alle apps op iOS draaien gesandboxed en het zou een beetje vreemd zijn als de ene app data bij de ander kon uitlezen. Dat wil niet zeggen dat het niet kan, maar de meeste devs zullen daar niet zo’n moeite voor doen.

Wat je eventueel wel zou kunnen doen is 3D-touchen op een notificatie in het Berichtencentrum. Veel chat apps zullen je dan met een toetsenbord presenteren waarmee je een berichtje kan terugsturen. Niet echt wat je zoekt, maar het is het beste alternatief voor de BlackBerry Hub op iOS…

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.