8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Flatchoo

iOS iPhone app probleem

Beste OMT’ers,

Ik heb zojuist mijn iPhone 4G geüpdatet naar iOS 5. Alles leek goed te werken tot ik erachter kwam dat al mijn third party apps niet meer werken. Wanneer ik op het icoon klik opent hij de app en sluit hem daarna weer meteen af. Al de vooraf geïnstalleerde apps van Apple doen het wel gewoon. Weet iemand wat ik hier het beste aan kan doen? Ik heb de iPhone al gereset met behulp van de home+aan/uit knop.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    iSnokkus

Ik heb precies hetzelfde,

dus ik hoop ook dat iemand een oplossing weet

Bijdrager
    Flatchoo

Ik heb het aan de praat gekregen, download een willekeurige app en het werkt weer! Ik zit nu alleen met een nieuw probleem… Op de 1 of andere manier zegt mijn muziek app dat er geen muziek beschikbaar is terwijl ik aan de geheugenstatus kan zien dat het er wel op staat.

Bijdrager
    iSnokkus

O, dat ga ik ook doen dan.

Ik heb nu inderdaad ook geen muziek.

Bijdrager
    csteelooper

Ik heb geen enkel probleem gehad met iOS 5 en nu nog steeds niet (alles werkt zoals het zou moeten werken wat de Apps betreft) maar ik heb op meer dan 10 verschillende sites gelezen dat het het beste werkt als je iOS 5 installeert middels een hersteloperatie: Back-up maken van je iDevice, Restore And Update-procedure uitvoeren, back-up terugzetten op je iDevice. Dat is dan ook meteen wat ik gedaan heb. Is ook meteen m’n jailbreak van m’n iPhone 3GS af, want die heb ik niet echt meer nodig…

Bijdrager
    Aardsengel
    Bijdrager
    Flatchoo

Problemen zijn ondertussen opgelost:wink:

Bijdrager
    wjend

Ik had dit probleem alleen toen alle apps nog teruggezet werden…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.