6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    BJVR

iOS iPhone 4 probleem met foto's app

Mijn vader heeft sinds kort een iPhone 4 en zodra hij op de foto’s app drukt dan ziet hij iets als dit.

* Ik probeer het beeld nu na te maken omdat hij niet meer bij zijn foto’s komt. De filmrol (waar standaard de foto’s in zitten) zit onder de (een) menu balk. (bovenaan) en in je Mail heb je geen functie voor het toevoegen van een foto of bijlage vandaar dat ik het beeld probeer na te maken.
    Je kan foto’s alleen toevoegen aan je mail vanuit de fotos.app en het plusje.

Alleen staat bij hem Albums ipv fotoalbums in die balk bovenaan. (ik heb een oude iPhone)

Iemand een idee hoe ik dit weer recht krijg zodat hij op filmrol kan drukken. ??

Bijdrager
    arjankamp

Reset geven door de home knop en de aan – uit knop enige seconde ingedrukt te houden. Het toestel gaat dan uit. Je zet het toestel aan en dan is het opgelost. Bij mij werkte het goed en nu geen last meer van.

Zie dit voorbeeld op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=r3YabVxq4KI

Bijdrager
    iFredo

Heb ik ook gehad. Een restore deed de truc.

Bijdrager
    BJVR

Netjes..

Thanks.

Moderator
    Mac Daddy

Ik heb het sinds iOS 5 nog niet gezien, maar dat gebruik ik nog maar een dagje.
    Met iOS 4 had ik het ook regelmatig. Misschien dat een restore helpt, maar de Appe zelf even afsluiten en opnieuw opstarten hielp bij mij altijd.

Maar wellicht dat een update naar iOS 5 het sowieso verhelpt.

Bijdrager
    SunKeeper

Het hele apparaat opnieuw opstarten?

Bij mij was het afsluiten van de foto’s-app voldoende (in multitasking vasthouden en op de – tikken), als ik de app opnieuw startte was de bug weer weg. Overigens had ik het maar af en toe, een aantal keer per maand, schat ik zo in.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.