12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    koekiewous

iOS emulator/simulator

Ik ben helemaal verslaafd aan Clash of Clans, maar de uren speelplezier beginnen haar tol te eisen op mijn nek en schouders.
    Ik heb wel vaker dagen spelletjes gespeeld, maar dan altijd op de Mac of mijn macbook, hier had ik dat probleem nooit.

Aangezien ik geen Clash of Clans voor OSX heb kunnen vinden (gemiste kans), dacht ik dat er vast wel een e/simulator moest bestaan zodat je iOS op OSX kunt draaien, en zo Clash of Clans kon installeren en spelen op je Mac. ik kom echter niet erg veel verder dan een hoop onzin en de tip een developer account te nemen.

Er zullen toch wel meer en toegankelijkere opties zijn?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Bijdrager
    Shmoo

Nee is er niet, wel een Android zodat je Android apps kunt spelen op je Mac.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Is er geen manier om de App in de iOS simulator te openen?

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

35 jaar en dan verslaafd aan zo’n stom spelletje. Geen baan zeker?
    Er is geen toegankelijkere manier.
    Wel voorkomen : http://www.macworld.co.uk/blogs/?entryid=3264530&blogid=8
    ook de gratis tip: http://www.uitzendburo.nl

Bijdrager
    sedikit

” …35 jaar en dan verslaafd aan zo’n stom spelletje. Geen baan zeker?…”

Wat is dit nou weer voor een ontzettend “stomme” opmerking @MEEUW. Misschien verslaafd aan “stomme” vooroordelen? Deze kende ik van jou nog niet. Wel andere. Daar ik kreeg ik ook al kromme tenen van.
    Ter overdenking: (Voltaire) “Le préjugé est une opinion sans jugement” (bij jou: “gaan we opzoeken/vertalen”?) ;)

Bijdrager
    Shmoo

Wat een kut opmerking… Alsof gamen ook maar iets te maken heeft met wel of geen werk hebben – kortzichtig figuur.

@Dr. User naar mijn weten kun je niet apps koppelen aan iOS Simulator alleen iOS testen. IK gebruik het best vaak namelijk maar heb de functie om je AppleID te koppelen nog niet gevonden.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Misschien even door denken heren, om het over kortzichtigheid te hebben. Als men rsi krijg van het gamen, zit je er wel heeel veel tijd in. (moet ik het verder nog uittekenen …)
    Maarja als je zo kortzichtig ben zie je ook niet de “grap” erin.

Bijdrager
    sedikit

Een vooroordeel verpakt als “grap” (Gamen=rsi= werkeloze=….humor!!)). Ik ken dit soort grappen allemaal MEEUW, in alle categorieën, uit een hoek die niet de mijne is. En dat in die hoek wordt “nagedacht” is een misvatting.

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Over vooroordelen en in hokjes denken gesproken….

Moderator
    Pete.Z

Beste Meeuw, waarom niet eens een keer tot tien tellen en niet reageren, of zelfs eens proberen positief te reageren?

Bijdrager
    computer space

Kun je in de iOS simulator van XCode geen commerciele apps draaien?

Bijdrager
    Pivni Pes

Tsjonge, wat een topic, daar wordt je toch helemaal koekiewous van.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.