7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    11642

IOS apparaten niet in iTunes te zien

Hoi allen,

Mijn iPad & iPhone zijn niet meer tevoorschijn in iTunes.
    Hier zijn al wat draadjes over, maar de oplossingen daar kunnen mij helaas niet helpen.
    Volgens mij is het sinds ik foto’s ge├»mporteerd heb via iPhone dat iTunes de apparaten niet meer aanneemt. Enige suggesties?

Hier is wat ik al gedaan heb:
    – Andere kabel gebruikt
    – Andere USB poort gebruikt
    – iTunes geherinstalleerd
    – iPad, iPhone, Macbook herstart

iPad, iPhone herstellen lijkt me niet nodig omdat het probleem bij beide apparaten zich voordoet, en het probleem dus aan de computer-kant zal zijn?

Moderator
    unSOUND

Staat de iTunes helper wel bij de onderdelen die moeten opstarten bij het inloggen ?

Bijdrager
    Hansi2124

Dan nog moeten de iPad en iPhone te zien zijn als je iTunes opstart zonder iTunes helper.

Moderator
    unSOUND

Officieel klopt dat. De iTunes helper is puur bedoeld om op de USB poorten te “luisteren” naar iOS apparaten, en iTunes te starten bij het aansluiten ervan, mocht je dat zo ingesteld hebben. Maar draait die niet, kunnen dit soort dingen gek genoeg toch soms gebeuren…

Bijdrager
    11642

De iTunes helper stond inderdaad niet meer in dat lijstje.
    In orde. Hartelijk dank!

Bijdrager
    bjorngra

Mijn iPad 4 is continu zichtbaar in iTunes 10. De iPad Mini en iPhone 5 niet. Hoe kan dit?

Bijdrager
    TatMey

Hallo,
    kan mij iemand helpen als ik mijn itunes open,
    voor men muziek op men gsm te overplaatsen komt mijn iphone niet in de itunes te voorschijn?
    kan iemand helpen? ik weet niet wat doen.

Danku

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.