8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    llowboy

IOS App voor opslaan van documenten

Wie kan mij helpen!?

Ik ben op zoek naar een IOS app waar ik documenten in kan opslaan en deze dan later zonder internetverbinding weer kan openen/raadplegen.

Tot nu toe heb ik nog niets goed gevonden.

Bijdrager
    Appeltje

Pages?

Althans, wat bedoel je precies met documenten? (word bestanden, spreadsheets, afbeeldingen, pdfjes)

Bijdrager
    llowboy

Eigenlijk gewoon alles, maar met name PDF bestanden. Het gaat om e-tickets, paspoort gegevens en overige reis documenten die ik wil kunnen raadplegen in het buitenland, zonder internet. Ik heb alles in dropbox staan maar voor het geval ik geen toegang heb tot internet moet ik een alternatief hebben.

Bijdrager
    tarun

Ik kan je DocsToGo aanbevelen. Kan je zo instellen dat deze synct met een map op je Mac.

Bijdrager
    nj_b
    llowboy op 05 september 2012

Ik heb alles in dropbox staan maar voor het geval ik geen toegang heb tot internet moet ik een alternatief hebben.

Je zou de relevante bestanden ook als “favorite” kunnen markeren in de Dropbox app. Als het goed is zijn ze dan ook offline beschikbaar.

Bijdrager
    Martjan

Ik ben echt fan van pages, op school hebben we geen wifi en ik doe alles via pages op mn ipad, zodat als ik thuis kom het meteen up to date is:D

Bijdrager
    llowboy

Je zou de relevante bestanden ook als “favorite” kunnen markeren in de Dropbox app. Als het goed is zijn ze dan ook offline beschikbaar.

Bedankt nj-b! Dit is echt de tip van de dag:lol:

Iedereen bedankt voor de reacties natuurlijk!

Bijdrager
    SanderTreur

Ik weet nog dat ik bij een APR was toen iCloud net aangekondigd was maar het nog niet beschikbaar was. Ik zei tegen een medewerker dat het jammer is dat je geen bestanden kon uploaden op iCloud zoals bij Dropbox. Ik werd aangekeken alsof ik iets heel geks zei, natuurlijk kon dat. Wat blijkt? Kan dus niet.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.