3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    senay

IOS 9 problemen

Na het installeren van iOS 9, liep mijn iPhone 5 vaak vast. Mijn aanraakscherm en de knoppen deden het niet. Er verscheen een zwart scherm.
    Een week geleden was dit mij weer overkomen en had ik dit opgelost door mijn iPhone op iTunes aan te sluiten.. en de iOS 9.02 update uit te voeren, want ik kon mijn iphone niet herstarten omdat mijn aan/uit knop het soms niet doet.

Gisteren had ik hetzelfde probleem na het ontvangen van berichten. Mijn scherm bevroor helemaal.. Ik kon niet herstarten, en ook niet herstellen op itunes, omdat er mij gevraagd werd om Zoek Mijn iPhone uit te schakelen. Dit kon ik niet doen via instellingen omdat mijn scherm niet reageerde. (zwart scherm) (ik wist ook niet dat het mogelijk was op iCloud.com)

Het leek me beter om de inhoud van mijn iphone te wissen via Zoek Mijn iPhone op iCloud.com. Nu werkt mijn scherm wel weer en kan ik mijn iPhone niet meer activeren (zelfs niet op iTunes, want er wordt een toegangscode gevraagd) en verschijnt er een bericht op mijn scherm: activeren is mislukt omdat de activeringsserver niet beschikbaar is. Probeer het opnieuw of neem contact op met support,… Wat kan ik nu doen om dit op te lossen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 3 jaren, 1 maand geleden door  Night. Reden: Duplicaat-topic verwijderd

Bijdrager
    Niels

Sluit je iPhone aan op je PC/Mac en herstel dmv DFU-modus, dan wordt je iPhone gewist en moet je bij het begin je iCloud-wachtwoord opgeven om de activation lock uit te zetten. Vervolgens kun je een reservekopie terugzetten. En anders (zoals aangegeven) contact opnemen met  support via de website.

Bijdrager
    senay

Bedankt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.