-
Q:
iOS 9 Bugs
Hoe zit het hier, hier al mensen met de nieuwe iOS 9?
Ik zelf heb hem net gedownload op mijn iPad Air 2.
En bijna direct 2 bug reports ingediend.Sommige settings (“Niet storen”/“Do not disturb”) worden niet vertaald vanuit het engels naar het Nederlands.
Hoewel mijn iPad ingesteld staat op Nederlands, staan deze instellingen weergegeven in het engels.De App switcher draait niet mee.
Wanneer je de app switcher opent in een oriëntatie (portrait mode) en draait naar bijv. landscape, draait de app switcher niet mee.Zijn er nog andere mensen irritante bugs tegengekomen in de nieuwe software?
Het klinkt anders alsof je het heel irritant vindt dat er überhaupt bugs inzitten, maar dat heeft meer met je toonzetting te maken. Inderdaad zijn Beta’s en al helemaal developer-beta’s bedoeld om juist die bugs terug te melden aan Apple, zodat ze gefikst kunnen worden.
InactiefAnoniem9 juni 2015 om 07:56Ik heb me ook aangemeld voor de publieke beta. Ik ben wel benieuwd wat er dan al allemaal gefixt is. Hij komt volgende maand toch voor mij?
KarelWillem op 09 juni 2015iOS 9 op je hoofd computer.
Nee, dat zou ik ook niet doen.
Ik las dat iOS nu multi-tasking mogelijkheden heeft, dus waarom niet?
Daar gaan we het hier niet over hebben idier100. De beta is namelijk een developers beta. Je kan je dus aanmelden als developer bij Apple. Dan doe je mee met het developer programma. Als jij een extra test apparaat hebt, kan je de beta daarop zetten. Het kan ook op je enige iOS apparaat, maar dat is bij een eerste developer beta zeker niet aan te raden.
Je kan wachten op de publieke beta. Daarvoor kan je je bij Apple nu aanmelden en als die uitkomt, kan je die installeren. Maar bedenk goed dat ook die publieke beta, nog steeds beta software is en misschien niet helemaal stabiel loopt.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.