14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    milo526

iOS 9 Bugs

Hoe zit het hier, hier al mensen met de nieuwe iOS 9?

Ik zelf heb hem net gedownload op mijn iPad Air 2.
    En bijna direct 2 bug reports ingediend.

Sommige settings (“Niet storen”/“Do not disturb”) worden niet vertaald vanuit het engels naar het Nederlands.
    Hoewel mijn iPad ingesteld staat op Nederlands, staan deze instellingen weergegeven in het engels.

De App switcher draait niet mee.
    Wanneer je de app switcher opent in een oriëntatie (portrait mode) en draait naar bijv. landscape, draait de app switcher niet mee.

Zijn er nog andere mensen irritante bugs tegengekomen in de nieuwe software?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja ik heb het probleem dat hij mijn draadloze kabel niet herkend. Raar… Zelfs voor de camera houden helpt niet.
    Zo moeilijk kan het toch niet zijn…. Bah

Bijdrager
    Niels

Goh, echt? Bugs? Daarom zijn dit soort bèta’s ook niet bedoeld voor dagelijks gebruik en worden ze alleen vrijgegeven aan developers. Als de boel wat stabieler wordt, krijgt het publiek zijn bèta’s om de kleine oneffenheden eruit te halen.

Bijdrager
    milo526

Serieus bugs ja!

Tuurlijk had ik die zien aankomen, en nee ik vind het geen probleem dat ze er in zitten. Daar zijn inderdaad deze beta’s voor.
    Ik wou alleen even hier met jullie delen wat ik was tegengekomen;)

Bijdrager
    Bianco

Het klinkt anders alsof je het heel irritant vindt dat er überhaupt bugs inzitten, maar dat heeft meer met je toonzetting te maken. Inderdaad zijn Beta’s en al helemaal developer-beta’s bedoeld om juist die bugs terug te melden aan Apple, zodat ze gefikst kunnen worden.

Inactief
    Anoniem

Ik heb me ook aangemeld voor de publieke beta. Ik ben wel benieuwd wat er dan al allemaal gefixt is. Hij komt volgende maand toch voor mij?

Bijdrager
    Afroman

Ja. Ik zou het niet op je hoofd computer installeren alleen.

Bijdrager
    KarelWillem

iOS 9 op je hoofd computer.

Nee, dat zou ik ook niet doen.:)

Bijdrager
    Afroman

iPhone, iPad of iPod. Dacht dat het OSX was.

Moderator
    Mac Daddy
    KarelWillem op 09 juni 2015

iOS 9 op je hoofd computer.

Nee, dat zou ik ook niet doen.:)

Ik las dat iOS nu multi-tasking mogelijkheden heeft, dus waarom niet?:wink:

Geblokkeerd
    Anoniem

Hij draait lekkerder dan iOS 8 op de good old iPad 2.

Bijdrager
    idier100

hoi, hoe installeer ik iOS 9 beta op mijn ipad mini?
    mvg

Moderator
    Mac Daddy

Daar gaan we het hier niet over hebben idier100. De beta is namelijk een developers beta. Je kan je dus aanmelden als developer bij Apple. Dan doe je mee met het developer programma. Als jij een extra test apparaat hebt, kan je de beta daarop zetten. Het kan ook op je enige iOS apparaat, maar dat is bij een eerste developer beta zeker niet aan te raden.

Je kan wachten op de publieke beta. Daarvoor kan je je bij Apple nu aanmelden en als die uitkomt, kan je die installeren. Maar bedenk goed dat ook die publieke beta, nog steeds beta software is en misschien niet helemaal stabiel loopt.

Geblokkeerd
    Anoniem

Die batterij drain komt doordat er debug software op achtergrond draait die alles bijhoud. Dat heb je nou eenmaal met beta’s..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.