4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    whaha

iOS 9 App-kiezer

Aangezien ik een groot fan ben van tal van apps open te laten staan, was ik een groot gebruiker van de app kiezer / wisselaar / hoe heet het.
    Alleen kan ik maar niet wennen aan de nieuwe variant. Momenteel vind ik de app kiezer van mijn oude iPod Touch met iOS 5 fijner!
    Daar kon je makkelijk wisselen naar de laatste 4 apps. Je zag alleen geen opening van de app, maar je weet wat je open hebt staan, niet?
    Goed, ik wil niet nostalgisch zijn en ik ga niet downgraden voor de app kiezer, maar ik wilde wel graag vragen:

Wat vind jij van de nieuwe app kiezer?
    Hoe noem jij het?
    Wissel je vaak tussen apps?
    Vind je het fijner apps wisselen dan in iOS 8?
    Heeft het een nieuwe functie die je ontdekt hebt?
    Vind je het sneller?
    Hoe snel kan jij een app afsluiten (Nee, dit hóeft niet, maar is soms handig bij het vele apps open hebben staan)?

Het was vroeger zo simpel… man ik begin oud te worden denk ik…

Bijdrager
    sam44

Uit reviews van de 6S blijkt de nieuwe app switcher heel goed te functioneren icm 3D Touch. Het is voor de oudere modellen misschien niet de meest handige methode. Ik kan er wel aan wennen. Vind het vooral fijn dat ik even kan gluren naar info op een achterliggende app zonder dat ik meer hoef te doen dan dubbelklikken.

Bijdrager
    Niels

Het principe is hetzelfde gebleven als met iOS8, alleen gaan de apps nu naar links ipv rechts. Het is even wennen, maar ik zou niet meer terugwillen.

Bijdrager
    whaha

Ik wel, ik heb nu nog steeds moeite met het ‘afsluiten’ van een app.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.