10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Esteban

iOs 9.2 op iPhone 6 plus

Hi,

Sinds een aantal dagen heb ik een iPhone 6 plus, wat weer een hele verademing is na een 4s met iOs 9.2. Nu staat er op de 6+ iOs 8.3, waardoor ik sommige apps niet kan installeren omdat deze minimaal 8.4 vereisen, maar ik kan niet updaten naar iOs 8.4, alleen 9.2.

Zijn er mensen die 9.2 op een 6+ draaien en wat is hier jullie ervaring mee qua performance?

Ik kan hier weinig over vinden en heb geen zin meer in een traaaage telefoon.

Thanks!

Bijdrager
    wynand

Als die apps minimaal 8.4 vereisen, dan zullen ze toch ook werken op 9.2 lijkt me.

Bijdrager
    wynand

Die iPhone 6+ zal door iOS 9.2 niet traag worden lijkt me

Bijdrager
    KarelWillem

Zijn er mensen die 9.2 op een 6+ draaien….

Nee, bijna niemand denk ik.;)

Kom op zeg. Als een iPhone 6 Plus al geen 9.2 aan zou kunnen, wat dan wel?!

Bijdrager
    GoeieDag

Er zijn geen domme vragen… zeggen ze. Ok√© dan, maar dit is nou ook geen al te slimme vraag!:nerd:

Bijdrager
    Thijs.w

Zolang m’n 5c het prima draait, moeten apparaten die nieuwer zijn het ook prima doen. Gewoon doen en anders een rechtszaak beginnen.:lol:

Bijdrager
    Shmoo

Je kunt ook gewoon niet upgraden, just to be different ..

Bijdrager
    checkpointx

ik draai ios 9.2 op een iphone 6+ en dat werkt prima hoor.

ios 9 had wat problemen met roteren van het scherm maar dat is inmiddels allemaal opgelost

Bijdrager
    syltheboy

Vanwege de JB draai ik momenteel nog steeds iOS 8.4 op mijn 6 Plus en dat werkt prima. Ik was te laat met updaten naar iOS 9.0.2, waar wel een JB voor is.

Bijdrager
    Rik de Belg

Ik heb een 6+ en draai IOS9.2. Nog geen enkel probleem gehad, met niks. Alles loopt lijk een trein.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.