9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    anniek0301

ios 8.3

ik was vanochtend voordat ik naar school ging ios 8.3 aan het installeren. maar er stond ineens een iTunes icoontje met tekentje van een oplader erbij… ookal resette ik mn iPhone het ging niet weg. dus uit school mn iPhone aan usb kabel gedaan in de computer moet ik ineens 7 uur wachten totdat die update klaar is…

Bijdrager
    koen

Joh!

Bijdrager
    hatolex

Ahum, over nutteloos gesproken.8-)

Bijdrager
    koen

Zoals ik al zei, ik pas me graag aan aan het niveau van de andere posters.:)

Bijdrager
    hatolex

Maar wat is nu het antwoord op de vraag van de TS, dat geef jij ook niet, ergo dus jouw reactie is net zo nutteloos.:-D

PS,

ik ben overigens wel blij dat je tenminste op het forum je reactie plaats, ipv met zo’n vervelend mailtje, zoals onlangs.(y)

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  hatolex.

Bijdrager
    KarelWillem

Er is geen antwoord. Want er is ook geen vraag.

Bijdrager
    pruus

Ik zeg maar even niets…niets

Bijdrager
    sabbas

Der is inderdaad geen vraag, maar misschien zijn we wel slim genoeg om een vraag uit die tekst te kunnen halen

Bijdrager
    sabbas

Als het goed is: je ging jouw ip updaten naar 8.3 voordat je naar school ging, je kan alleen updaten als je WiFi of 3G ofzo hebt, en toen je naar school ging, neem ik aan dat er onderweg geen WiFi was. Dus het updaten zou ergens middenin zijn gestopt omdat er geen WiFi meer beschikbaar was. Dan…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.