6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Pasav

iOS 8.3 TouchID Applestore werkt niet meer ?

Na wat artikelen te hebben gezien, kom ik er achter dat ook bij mij de TouchID niet meer
    werkt in combinatie met aankopen in de AppStore. Ik heb 12F70 op mijn telefoon staan. Zijn er
    meer mensen die hier last van hebben en welke iOS versie heb je dan. 12F69 of 12F70 ?

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    Niels

Werkt hier gewoon (12F70). Mogelijk helpt door bij Instellingen > Touch ID de functie ‘iTunes en App store’ even uit- en aan te zetten?

Bijdrager
    Laurens240484

Werkt hier ook helemaal niet meer. Kan m’n iPhones 5s ook niet meer ontgrendelen, app store werkt hij ook niet meer.
    Bij m’n instellingen staan iPhone-ontgrendeling en iTunes en appstore allebei ineens uit. Zodra ik ze weer in wil schakelen krijg ik de melding “Mislukt De Touch-ID configuratie kan niet worden voltooid. Ga terug en probeer het opnieuw” Als iemand de oplossing vindt hoor ik hem graag…

Bijdrager
    koen

De oplossing van Niels werkte voor mij.

Bijdrager
    Thijs Visser

Hoi. Misschien in de verkeerde topic. Maar heb sinds de laatste update steeds last dat app’s vastlopen. Waar zou het aan kunnen liggen de update of verkeerde instellingen. Gr Thijs

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.