5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Dynax_5D

IOS 8.1.3 beeld op zwart bij camera en calculator

Goedemiddag,

sinds kort en Iphone 5C ‘ van de zaak’ gekregen, en heb wat problemen.
    In het lock screen kan je dmv omhoog swipen de camera, calculator en timer gebruiken. Althans dat is de bedoeling (neem ik aan).
    Ik krijg echter een zwart scherm, terwijl de functie WEL werkt want ik kan mbv volume toesten bijv. foto’s maken, enkel zie ik deze pas als ik inlog op m’n toestel.
    Ivm bedrijfsregels is Siri uitgeschakeld (behalve bij voicedailing) en het toestel vergrendelt met een wachtwoord.

Is hier een oplossing voor, is dit probleem bij jullie ook bekend?
    Zag op internet een oplossing door Siri aan te zetten, reboot en Siri weer uit te zetten. Heeft idd even gewerkt maar probleem komt terug zodra je voicedailing gebruikt en dat doe ik regelmatig in de auto.

Geblokkeerd
    Humain

Ik heb het probleem ook op m’n 5s, evenals mijn vriendin op haar 5s.
    Nog geen oplossing gevonden.

Bijdrager
    Shmoo

Ik heb nog nooit een blijvend zwart beeld gehad maar wat mij wel is opgevallen is dat ik vaker een app open en dan heel even zwart beeld heb, zo’n 2 seconde en dat springt het beeldscherm pas op de UI van de app zelf en begint te laden.

Misschien dat iOS precies in jouw situatie dan precies op dat moment blijft hangen.

Geblokkeerd
    Humain

Nou, ik zie de cam app ongeveer een halve seconde, daarna krijg ik een volledig zwart scherm.
    Dit gebeurt alleen als ik vanuit de gelockte positie de cam open.

Bijdrager
    Dynax_5D

Probleem is bij mij opgelost bij update naar IOS9…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.