16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Maurits

iOS 7 zuigt batterij.

Hoi,

Sinds ik iOS 7 op mijn iPhone 5 heb, gaat mijn batterij veeel sneller leeg. Iemand anders hier ook last van? Ik neem aan dat dit door de beta versie komt?

Bijdrager
    MacMiepje

Ja, wat wil je, het is niet voor niets een beta….!!!!!
    Of wist ge dat niet?

Bijdrager
    mollie319

Ja hier ook, iPhone 4s.
    Accu gaat sneller leeg dan met 6.1.3, is niet anders.
    Misschien dat Beta 2 hier (misschien) dinsdag wat aan kan doen;-)

Moderator
    Night

Jongens, komop…. je hebt het hier over een beta 1. Wat verwachtte je anders? Die is alleen geschikt voor developpers en niet voor end-users.

Bijdrager
    MichMich

Hier staat de oplossing.

Bijdrager
    Melk

JE MEENT HET!!!

Bijdrager
    nicj56

ARE YOU KIDDING ME?

Bijdrager
    mollie319

Bad Bad non-developers….
    Als je developer was geweest, ging je accu niet zo snel leeg!
    Eigen schuld dus:angel:

Bijdrager
    k-the-ripper

Is geen oplossing, dat is een advies (een heel verschil)
    IOS 7 is zo anders dat ik best kan begrijpen dat velen zich niet kunnen beheersen en de beta versie aan het proberen zijn, je moet alleen niet zeiken,zeuren of anderszins tekeer gaan als er dan zaken niet meer werken of als je tegen foutjes aanloopt.

Bijdrager
    Matanza

Om eerlijk te zijn. Ik heb nergens last van. Gewoon dagelijks eens even uit en terug aanzetten. Prima battery-life (bijna 2 dagen). Weinig tot geen last van bugs.

PS: ik ben geen developer maar heb er wel braaf voor betaald, zoals het moet !

Mvg,
    Matanza

Bijdrager
    Sanderr_

Waar heb je dan voor betaald? Voor je UDID door te geven aan een developer? Erg dat hier geld wordt voor gevraagd dan.

Bijdrager
    Shmoo
    Inactief
    Anoniem

brood + schroeven = ???

Ik kom er even niet uit:?

Bijdrager
    jesper211232

Ik snap het ook niet en ”kom bij de politie” wat moet dat voorstellen.

Bijdrager
    MacAanZee

Een beta is een beta is een beta, nietwaar. Daar mankeert dus nog het één en ander aan. Als je dat niet wilt riskeren, niet gebruiken. Van sneller leeg gaan van batterijen heb ik normaal gesproken op mijn iPhone 4S geen last. Wel merk ik dat bij gebruik van apps waarbij GPS gebruikt kan worden (WhatsApp en andere social media) de batterij sneller lijkt leeg te gaan dan normaal. Maar dat zijn juist zaken die in de beta-periode opgelost moeten worden.

Bijdrager
    Buzz

Dit soort bugs hoor je bij Apple te melden, zodat de release versie voor ons allemaal straks beter kan werken. Instructies voor het melden van bugs heb je als het goed is gekregen bij het downloaden van de beta. Het melden van bugs op een forum gaat in tegen de non-disclosure agreement in die je met Apple hebt afgesloten bij het aanmelden.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.