-
Ja hier ook, iPhone 4s.
Accu gaat sneller leeg dan met 6.1.3, is niet anders.
Misschien dat Beta 2 hier (misschien) dinsdag wat aan kan doenHier staat de oplossing.
Is geen oplossing, dat is een advies (een heel verschil)
IOS 7 is zo anders dat ik best kan begrijpen dat velen zich niet kunnen beheersen en de beta versie aan het proberen zijn, je moet alleen niet zeiken,zeuren of anderszins tekeer gaan als er dan zaken niet meer werken of als je tegen foutjes aanloopt.Een beta is een beta is een beta, nietwaar. Daar mankeert dus nog het één en ander aan. Als je dat niet wilt riskeren, niet gebruiken. Van sneller leeg gaan van batterijen heb ik normaal gesproken op mijn iPhone 4S geen last. Wel merk ik dat bij gebruik van apps waarbij GPS gebruikt kan worden (WhatsApp en andere social media) de batterij sneller lijkt leeg te gaan dan normaal. Maar dat zijn juist zaken die in de beta-periode opgelost moeten worden.
Dit soort bugs hoor je bij Apple te melden, zodat de release versie voor ons allemaal straks beter kan werken. Instructies voor het melden van bugs heb je als het goed is gekregen bij het downloaden van de beta. Het melden van bugs op een forum gaat in tegen de non-disclosure agreement in die je met Apple hebt afgesloten bij het aanmelden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.