21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    LighScan

iOS 7: wenslijst van features

Dag OMT’ers

Ik ben benieuwd naar jullie wenslijst omtrent nieuwe en verbeterde functies waarvan jullie hopen dat iOS 7 het zou bevatten!

Zelf zal ik het startschot al geven in de wikipost hier vlak onder.

Bijdrager
    Wiki Post

Wenslijst voor iOS 7:

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik denk dat dit topic snel gesloten zal worden.

Bijdrager
    LighScan

Zover ik kan zien is dit topic niet tegen de regels.
    Misschien had ik dit topic beter in de Lounge geplaatst, maar gezien het specifiek over iOS gaat lijkt me Mac Apps (Apple) redelijk juist.

Geblokkeerd
    Bento
    LighScan op 07 april 2013

Dag OMT’ers

Ik ben benieuwd naar jullie wenslijst omtrent nieuwe en verbeterde functies waarvan jullie hopen dat iOS 7 het zou bevatten!

Zelf zal ik het startschot al geven in de wikipost hier vlak onder.

Wat bedoel je met het? Waar verwijst het naar?

Moderator
    Koen van Tongeren

Ik heb zo snel geen actief iOS 7 wishlist-draadje kunnen vinden, bestaansrecht genoeg voor dit topic dus. Je hebt alleen het verkeerde subforum gekozen. Daarom heb ik ’t verplaatst naar iOS-software.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Koen… Ik dacht dat dat ik al een topic voorbij had zien komen met ‘wat we verwachten in het volgende iOS.’ My bad.

Geblokkeerd
    Anoniem

Een new design zoiets bijvoorbeeld:

Bijdrager
    LdeV

@Usain, zoiets niet, dat zou zoiets worden als het uiterlijk van Android.. Iets te simpel naar mijn zin.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Deze heb ik vorige week aangemaakt.

Staan ook nog een paar leuke filmpjes in dat draadje.

Bijdrager
    LighScan

Verdorie:) Ik had een topic als deze echt nog niet voorbij zien komen, ik dacht de eerste te zijn maar helaas… Dit topic mag dus wel degelijk een slotje krijgen.;!

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Wie heeft mijn dingen uit de wikipost zitten te verwijderen.

Bijdrager
    nicj56

Dat doen we bij OMT staant ipv zittend… Maar ik was het niet..

Ik zou het wel fijn vinden om in iOS 7 een functie te zien om mails niet persé de mail app te beantwoorden maar via de melding die je krijgt.

Bijdrager
    SanderApple

Een knopje in de multitask-balk waarmee je alle applicaties kan sluiten zou geen overbodige luxe zijn. Ook zou het fijn zijn dat je via je toegangsscherm alvast een aantal zaken kan regelen zoals het volume dempen of bijvoorbeeld de ‘niet storen-functie’ in/uit te schakelen.

Bijdrager
    LighScan

Leuk, de hele wikipost is verwijderd door bummenawt, en we kunnen dit niet rechtzetten met versies.

Bijdrager
    JohnHenry

Ik wil af van dat domme radartje waar je weleens een datum en tijd moet slecteren.
    Vind ik echt niet fijn werken jullie wel ?

Geef mij gewoon een fullscreen page ofzo met tiles waar ik makkelijk de datum kan selecteren, tik boem.
    En met tijd net zo. Dit moet gewoon veel sneller kunnen om ff een to do te maken en dat soort dingen.

Verder hoop ik echt dat er veeeeel gaat veranderen, dit is wel echt zo verouderd.
    En app selectie met iOS is gewoon top er worden heeeele goede apps voor dit platform gemaakt, daarom denk ik dat iOS nog steeds het beste blijft, je hebt gewoon apps welke niet op Android draaien. Maar Android wint het nu gewoon qua gebruikers ervaring.

Bijdrager
    Shmoo

Nieuwe app icon vormen zou cool zijn, net niet helemaal rond.

Bijdrager
    IOS dude

Wat dacht je van cursortoetsen boven het toetsenbord voor zowel iPhone maar vooral voor iPad

Bijdrager
    JohnHenry

CleverPin. Je passcode niet meer hoeven in te voeren als je op een specifiek netwerk zit. Thuis dus, zodra je de deur uitgaat moet jeje pascode weer gebruiken.

Ook een android like passcode lijkt me relaxed, makkelijk in te voeren door te swipen over het scherm.

Ohja ook die easyswipe tweak overnemen aub, makkelijk teks selecteren met het keyboard.
    Denk echt dat ios7 een grote stap vooruit wordt als je veel jailbreak tweaks overnemen.

Ohja van mij hoeft het hele grid idee ook niet, ik selecteer liever apps uit een lijst en dan de top x app boven aan ofzo

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR
    Bijdrager
    IOS dude

Als je op het rode cijfertje van een app waar een nieuwe melding van is tapt, dan zou het wel handig kunnen zijn als je dan meteen op die nieuwe melding terecht komt.
    Ik denk bijvoorbeeld aan een nieuw chatbericht van facebook, een nieuw artikel op OMT,…

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.