11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    olivier4

Ios 7 schakelbediening

hallo,

Ik heb nu een week Ios 7 en het beviel me prima (die bugs gewoon negeren). maar toen ik gisteren een beetje met de instellingen zat te rommelen kwam ik uit bij schakelbediening. ik weet niet wat ik precies heb gedaan maar nu kom ik niet verder dan het unlock screen en komen er op alle dingen waar ik op kan drukken blauwe randjes te staan. Het lukt me natuurlijk niet om het uit te zetten omdat ik mijn Iphone niet in kan.

Herstellen lukt ook niet want als ik dat wil zegt mijn mac: Schakel zoek mijn iphone uit. dit gaat nogal moeilijk als ik niet mijn telefoon in kan.

iemand suggesties?

alvast bedankt

Bijdrager
    Jeah

Je kunt hem via DFU mode herstellen…

Inactief
    Anoniem
    olivier4 op 19 juni 2013

Ik heb nu een week Ios 7 en het beviel me prima (die bugs gewoon negeren).

Je kunt bugs beter doorgeven aan Apple.

Er zijn al een aantal draadjes over mensen die terug willen van iOS7 en daar worden ook tips gegeven.

Bijdrager
    Mister_J

Heb je dit ingeschakeld?

Bijdrager
    larskeee

Als je in het home scherm bent, gaan die blauwe lijntjes van boven naar beneden. Je moet dan op het scherm klikken wanneer het blauwe randje bij de instellingen is. Om de optie uit te zetten moet je instellingen -> algemeen -> toegankelijkheid -> “Switch Control” (Ik weet niet hoe het in NL staat)

Dus elke keer wanneer het blauwe lijntje op de optie is, tik je op je iphone scherm.

Dit is een soort muis-achtig ding wat vanzelf de naar de mogelijke opties gaat. Jij hoeft dan alleen maar te klikken.

Bijdrager
    Mister_J
    larskeee op 19 juni 2013

Als je in het home scherm bent, gaan die blauwe lijntjes van boven naar beneden. Je moet dan op het scherm klikken wanneer het blauwe randje bij de instellingen is. Om de optie uit te zetten moet je instellingen -> algemeen -> toegankelijkheid -> “Switch Control” (Ik weet niet hoe het in NL staat)

Dus elke keer wanneer het blauwe lijntje op de optie is, tik je op je iphone scherm.

Dit is een soort muis-achtig ding wat vanzelf de naar de mogelijke opties gaat. Jij hoeft dan alleen maar te klikken.

Hij kan niet eens in het home scherm komen, want ik citeer:

olivier4 op 19 juni 2013

kom ik niet verder dan het unlock screen en komen er op alle dingen waar ik op kan drukken blauwe randjes te staan. Het lukt me natuurlijk niet om het uit te zetten omdat ik mijn iPhone niet in kan.

Bijdrager
    larskeee

Wacht tot het blauwe randje staat op “slide to unlock”:P

Heb van het weekend hetzelfde gehad.

Inactief
    Anoniem

Het is mogelijk om toegankelijkheidsopties te beweren via iTunes. iPhone aansluiten op iTunes, rechtsboven in klikken op de iPhone. Tabblad ‘overzicht’, configureer toegankelijkheid.

Bijdrager
    JDesign

Ik heb net hetzelfde probleem. Ik krijg ook van die blauwe randen.
    Wanneer ik naar de instellingen ga om het uit te zetten dan geraak ik tot aan “toegankelijkheid” en dan tonen die blauwe randen enkel de opties die je ziet op het scherm en niet die verder naar beneden staan, dus kan ik niet naar beneden scrollen tot aan schakelbediening om het uit te zetten.
    Iemand hier een oplossing voor?
    Zou het lukken om een reserviekopie van mijn iphone terug te zetten via itunes?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Bijdrager
    curabeer

Ik heb exact hetzelfde probleem als JDesign, via Itunes lukt het ook niet, ik moet eerst zoek mijn Iphone uitschakelen maar daar raak ik niet. Graag hulp van wie dan ook

Bijdrager
    Haties

Zelfde probleem had ik ook. Als je via itunes de Voiceover aanzet gaat de schakelbediening automatisch uit. (Voiceover is te vinden bij de opties->toegankelijkheid configureren.)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.