7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Tim95

iOS 7 Push notificaties & iBooks

Hoi,

In de keynote was te zien dat notificaties van de iPhone nu ook op OS X getoond werden. Ik heb zowel Mavericks als iOS 7 maar de push notificaties komen niet tevoorschijn op mijn Mac?

Ook in de menu’s kan ik dit nergens terug vinden.

Ook is het mij opgevallen dat Mavericks geen iBooks bevat. Moet dit los gedownload worden o.i.d.?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Bijdrager
    Yggdrasil

Vraag het eens op de developer fora waar je toegang toe hebt met je developer account.

… hé, wacht eens.:evil:

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Gelukzak met je developer account. Zoek het eens daar uit i.p.v. hier iedereen wil het wel eens doen direct zien wat er gebeurt na de keynote !!!:twisted:

Bijdrager
    Tim95

Zelf heb ik geen developer account, een kennis van mij wel en die heeft mijn iPhone geprovised en Mavericks op mijn MacBook gezet. Maar dat was de vraag niet en volgens mij ook niet relevant wel?

Bijdrager
    DJMischaa

Ik walg de laatste tijd echt van sommige gebruikers op dit forum. Serieus, doe eens niet zo kinderachtig..!

OT: Het klopt inderdaad wat je hebt gezien in de Keynote. Echter, de functies welke jij bedoelt zitten nog niet in de eerste bèta. De functies waren wel al te zien op de Keynote, maar dit waren video’s en niet een live demo. Naar mate er updates van de iOS 7 bèta volgen zullen deze functies er naar alle waarschijnlijkheid inspringen.

Zelf wacht ik ook met smart op de Push notificaties op OS X!:D

Bijdrager
    Tim95

Ah, bedankt voor de uitleg. Dan zal ik nog even geduld moeten hebben, lijkt me echt een geweldig handige functie.

Bijdrager
    DJMischaa

Zo denk ik er ook over! Ik heb wel diep in de OS X bestanden wat dingen gevonden die er mee te maken hebben maar kan deze nog niet inschakelen. Ben echt heel benieuwd!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.