9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jorisw93

iOS 7: iPhone start niet

Dag mensen,

Zojuist heb ik iOS 7 beta 2 geinstalleerd op mijn iPhone 4S, maar nu krijg ik ‘m niet meer opgestart. Het Apple icoon verschijnt, en vervolgens blijft hij staan. Na 30 sec valt de iPhone uit en vervolgens herstart hij weer, om weer het zelfde te doen.

How to fix this?

Thanks!

Bijdrager
    flyerking

Hoe vaak gaan we nog onbekende problemen met een onofficieel OS oplossen?

Herstellen of weggooien?

Bijdrager
    jorisw93

Edit: reservekopie terugzetten werkt niet, evenals herstellen van de iPhone. Ik krijg de melding dat de iPhone is vergrendeld met mijn toegangscode. Echter, die verschijnt niet op het scherm.

Bijdrager
    deSpaanseRente

terug naar 6.1.3 via restore.

Verwacht maar een shitload aan kritiek trouwens, en dat je het maar op het dev-forum moet vragen etc etc.

Bijdrager
    deSpaanseRente
    jorisw93 op 28 juni 2013

Edit: reservekopie terugzetten werkt niet, evenals herstellen van de iPhone. Ik krijg de melding dat de iPhone is vergrendeld met mijn toegangscode. Echter, die verschijnt niet op het scherm.

Herstarten in DFU mode dan.

https://www.google.be/search?client=safari&rls=en&q=dfu+iphone+4S&ie=UTF-8&oe=UTF-8&redir_esc=&ei=y9XNUc-KEYjQtAbP_IHoBA

reservekopie van iOS 7 gaat vanzelfsprekend trouwens niet werken op iOS 6. Als je geen reservekopie van 6 hebt ga je alles opnieuw moeten instellen.

Bijdrager
    jorisw93

Thanks voor de comments.

Ik moet zeggen dat ik niet wist dat er zo veel kritiek hier op was.

Ik ga er nu mee aan de slag. Bedankt voor je hulp!

Bijdrager
    flyerking

Sluit je iDevice aan op je Mac of PC
    • Houd de Home en aan- uitknop 10 seconden ingedrukt
    • Laat vervolgens de aan- uitknop los en alleen de homeknop ingedrukt

iTunes zal hierna je iDevice detecteren in ‘herstel-modus’, hierdoor wordt het mogelijk je iDevice te herstellen naar iOS 6.1.4 (6.1.3).

• Klik vervolgens op herstel terwijl je de option(alt) ⌥-toets indrukt
    • Selecteer het zojuist gedownloade iOS 6 ipsw bestand
    • Klik op ‘Open’ en bevestig door op ‘Herstel’ te klikken

Het iDevice zal worden hersteld en iOS 6.1.4 zal opnieuw worden geïnstalleerd, het is hierna mogelijk opnieuw een back-up terug te plaatsen. Let op, je kan alleen een iOS 6 back-up terug plaatsen.

Bijdrager
    flyerking

bron: appletips

Bijdrager
    deSpaanseRente

Herstel met specifieke ipsw vanaf ios7 is niet nodig, je kan gewoon herstel doen.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.