-
Q:
iOS 7 installeren op ipad
BEste mensen,
Ik wil iOS 7 binnenkort op mijn ipad proberen.
Op dit moment is hij gejailbreakt op ios 6.1.3. Van de jailbreak maak ik veel gebruik!
Is er een mogelijkheid dat zodra ik weer genoeg van ios 7 heb, zonder mijn jailbreak apps, ik weer terug kan naar ios 6.1.3?
De nieuwste versie waar hij waarschijnlijk naar gaat herstellen is 6.1.4 en na mijn weten is die nog niet gejailbreakt…Wie kan mij hier meer over vertellen voordat ik ervoor zorg dat ik mijn ipad niet meer kan jailbreaken
Nope, ook met SHSH blobs gaat dat em niet worden als ik me niet vergis. Dit is allemaal niet mogelijk, dus je zult moeten kiezen. Ik hem wel een kennis die een gejailbreakte iPod Touch 5G naar de iOS 7 beta heeft GEUPDATET en hij behield de mogelijkheid om Whatsapp te installeren en gebruiken. Hij had Whatspad geïnstalleerd, en dit bleef op de een of andere magische wijze werken. #uitzonderingsgeval
BTW; non Devs moeten de beta eigenlijk niet installeren
Dag @lucschram. Wist niet dat je hier ook rondspookte. Nog gefeliciteerd met je jubileum ;). #julia
InactiefAnoniem24 juni 2013 om 23:54vdlindenmark op 24 juni 2013De nieuwste versie waar hij waarschijnlijk naar gaat herstellen is 6.1.4 en na mijn weten is die nog niet gejailbreakt…
Je kunt gewoon terug naar 6.1.3 als je daar de ipsw voor hebt.
Haha jaja @vincentbosch
niet verwacht?
InactiefAnoniem25 juni 2013 om 08:28Nee, 6.1.3 is niet te jailbreaken. Laatst nog geprobeerd. Simpele google search geeft dat antwoord ook.
lucschram op 25 juni 2013Haha jaja @vincentbosch
niet verwacht?
Ergens wel natuurlijk, als Apple Fanboy haha
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.