30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:
    Bijdrager
    SanderApple

iOS 7 Easter eggs

iOS 7 is uit en zoals we Apple kennen mogen de extra features niet ontbreken. Ik heb een paar nieuwe features/easter eggs gevonden m.b.t. iOS 7:

-Panorama view bij draaien iPhone in lockscreen(360 graden horizontaal)
    -Overal toegang tot Spotlight door naar beneden te swipen
    -Vernieuwd ‘loading icon’
    -Vernieuwd codeslot
    -Apparaat alleen te resetten d.m.v. Apple ID (anti-diefstal)
    -Je kunt achter de app icoontjes kijken door het toestel te draaien.
    -Vernieuwde animatie bij ontgrendelen
    -Interactieve icoontjes zoals de klok en het weer
    -In de multitask kun je nu meerdere(/alle) apps tegelijk sluiten.

Hebben jullie nog meer ontdekt?

Inactief
    Anoniem

Hee, wat leuk, alweer een iOS7 topic.:roll:

Bijdrager
    MacMiepje

Ik ben nog op onderzoek uit……;)

Bijdrager
    MacMiepje

iOs 7 is populair hoor(y)

Bijdrager
    SanderApple

@koen

Zo’n topic als deze is er nog niet. De meesten gaan over het verkrijgen van de beta of gezeur over dat ze het niet mooi genoeg vinden.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    Yggdrasil

Sander, heb je alles wel goed gelezen? 3/4e van de functies die jij ‘ontdekt’ hebt kwamen aan bod in een ander topic:

iOS 7: Alle kleine dingetjes!

Bijdrager
    SanderApple

Ik zie het. Daar verder dan maar…

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    SanderApple op 12 juni 2013

-Panorama view bij draaien iPhone in lockscreen(360 graden horizontaal) Weet iedereen al, hebben ze ook verteld op Keynote
    -Overal toegang tot Spotlight door naar beneden te swipen In ander topic aan bod gekomen
    -Vernieuwd codeslot In demo op keynote gezien, en logisch, aangezien het hele design veranderd is
    -Apparaat alleen te resetten d.m.v. Apple ID (anti-diefstal) Op Keynote verteld
    -Je kunt achter de app icoontjes kijken door het toestel te draaien. Zie je 1e punt. En ook op keynote laten zien
    -Interactieve icoontjes zoals de klok en het weer Op keynote laten zien

Bijdrager
    JWB

Ik swipe me werkelijk een slag in de rondte om Spotlight te activeren.

Bijdrager
    eugy

Een contact blokkeren voor ft, berichten en gesprek. Heb gelijk mijn schoonmoeder erin gezet:-D

Bijdrager
    verwijderd-profiel

:D

Bijdrager
    MacMiepje

:)

Bijdrager
    Niels

Al aardig wat visuele bugs gevonden, zal ze morgen wel even posten…

Bijdrager
    verwijderd-profiel

op developer.apple.com hoop ik?

Bijdrager
    Ree

en wat is hier “Easter Eggs” aan ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Easter_egg

Bijdrager
    MacAanZee

Een Easter Egg is een bijzonder interessante verrassing. Tenminste, zo heb ik dat begrepen. Zoiets heb ik nog niet gevonden. Wat ik nog niet wist is dat het Weer icon en het Klok icon interactief was.Dat was me nog niet opgevallen. Bedankt Sander:) Zo zie je maar waar zo’n topic toch nog goed voor is.
    Wel zit ik nu met het probleem dat ik zie dat de klok in mijn Klok icoon 2 uur achterloopt bij de tijd van mijn iPhone. Vreemd… Of dat een bug is of een verkeerde instelling, weet ik nog niet.

Bijdrager
    verwijderd-profiel
    Ree op 13 juni 2013

en wat is hier “Easter Eggs” aan ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Easter_egg

De TS is dan ook niet van bijzonder hoog niveau.

Bijdrager
    MacAanZee

Een piepklein Easter-Eggje is – als het tenminste klopt – ontdekt door een bijzonder Windows-minded en immer Apple bashende collega, die vannacht de slaap niet kon vatten en zich maar ging buigen over de icoontjes van iOS 7, als middel om in slaap te vallen. Hij ontdekte iets aan het icon van Kaarten (Maps). Mij was al opgevallen dat het Infinite Loop (waar Apple nu zit) was verdwenen. Ik dacht “nou ja, beetje ingezoomd” – maar volgens hem wordt er nu op het icon de locatie van het nieuwe futuristische hoofdkwartier van Apple aangegeven. Als dát klopt is het voor de insiders dan wel weer aardig. Toch?

Bijdrager
    Targaryen
    Bijdrager
    MacAanZee

Dat zal hij dan wel gelezen hebben. Op zich al opmerkelijk voor iemand die stug met Windows werkt op zijn iMac…:) Ik zie trouwens op MacRumors niet welk stukje weg op de icon is afgebeeld. En dat terwijl ik zo goed ben in kaarten…

Bijdrager
    mackerjack

klaverjas? pesten? bridge? kwartetten?

Bijdrager
    mackerjack

sorry. offtopic.

Bijdrager
    DJMischaa

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Bijdrager
    bartje

Wat is er interactief aan het weer icoon dan?

Geblokkeerd
    Anoniem

Niks?

Bijdrager
    bartje

oh, ik staar mij een ongeluk:D

Bijdrager
    SanderApple
    DJMischaa op 13 juni 2013

Hoe krijg je dat voor elkaar dan?

Je kunt een tablad(in dit geval van een app) omhoog swipen en daarmee sluit je deze. Door met bijvoorbeeld drie vingers en 3 tabbladen dit te doen, sluit je alle drie de tabbladen. Meerdere tegelijk dus.

EDIT: Hierin wordt het ook afgebeeld: http://youtu.be/fRwdQgfAzKU

Bijdrager
    SanderApple
    bartje op 13 juni 2013

Wat is er interactief aan het weer icoon dan?

Daarmee bedoel ik dat het icoon meeverandert met de informatie die de app weergeeft. Neem bijvoorbeeld de klok-app. De wijzers veranderen mee met de huidige tijd, waar in iOS 6 de iconen statisch waren en dus gewoon altijd hetzelfde blijven. Ik bedoel met interactief dus te zeggen dat de iconen meeveranderen met de actuele informatie. (Ik bedenk me nu dat het waarschijnlijk niet interactief, maar gewoon actief moet zijn.)

Bijdrager
    SanderApple
    Dr. op 12 juni 2013

-Panorama view bij draaien iPhone in lockscreen(360 graden horizontaal) Weet iedereen al, hebben ze ook verteld op Keynote
    -Overal toegang tot Spotlight door naar beneden te swipen In ander topic aan bod gekomen
    -Vernieuwd codeslot In demo op keynote gezien, en logisch, aangezien het hele design veranderd is
    -Apparaat alleen te resetten d.m.v. Apple ID (anti-diefstal) Op Keynote verteld
    -Je kunt achter de app icoontjes kijken door het toestel te draaien. Zie je 1e punt. En ook op keynote laten zien
    -Interactieve icoontjes zoals de klok en het weer Op keynote laten zien

Ja, en sinds niet iedereen de keynote heeft gekeken is het toch handig dat het hier wel is vermeld. Ook kun je hier de features/easter eggs teruglezen als je er niet meer helemaal zeker van bent of deze er is. Daarnaast heeft het punt over de panorama view in het lockscreen niets te maken met het punt over het achter iconen kijken in het toegangscherm.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.