13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    eugy

ios 7 beta2 is uit!

Zie titel.

Geblokkeerd
    Anoniem
    Bijdrager
    Wolfii82

Nog tien minuten aan het downloaden, dan installeren en eens kijken wat de verbeteringen zijn.

Bijdrager
    Burdy1999

EN???

Bijdrager
    Drixels

eindelijk:p

Bijdrager
    Gerd

Op te maken uit het artikel waar Shyos naar linkt, is de beta 2 release nu ook beschikbaar voor de iPad en is de Voice Memo’s app weer terug!

Geblokkeerd
    Anoniem

en ook de iPad versie !!!

Bijdrager
    eugy

Op het eerste oog toevoeging van dictafoon en alles loopt wat soepeler.

Bijdrager
    pippen2

Grafisch is er niet heel veel veranderd. Helaas nog steeds de lelijke iconen. Verder is de dictafoon app terug en lijkt alles wat soepeler te lopen.

Bijdrager
    Bryan Lybeer

Helaas blijft hij hangen …

Bijdrager
    Wolfii82

Het is nogal logisch dat die iconen grotendeels blijven zoals ze zijn, de website van Apple staat er al vol mee, dan gaan ze niet opeens alles weer veranderen omdat mensen ze niet mooi vinden.

Het is inderdaad allemaal stabieler, al had ik het bij doorlopen van de setup na de update direct een zwart scherm met Apple logo, waarbij ik na tien seconden weer het toegangsscherm kreeg. Maar die bug had ik met Beta 1 ook al, dat het scherm uit het niets zwart werd met het Apple logo.

iOS 7 beta 2 uitgebracht, ook voor iPad

Bijdrager
    DJMischaa
    Wolfii82 op 24 juni 2013

Het is nogal logisch dat die iconen grotendeels blijven zoals ze zijn, de website van Apple staat er al vol mee, dan gaan ze niet opeens alles weer veranderen omdat mensen ze niet mooi vinden.

Dat is onzin. Herinner je je de achtergrond van iOS 4 nog na het WWDC? Op de Apple website stond die zelfde dag ook overal de informatie mét nieuwe achtergrond. Deze werd in de definitieve versie verandert. Bepaalde functies die op het WWDC zijn besproken zitten ook nog niet in de bèta’s. Men weet dat alles in bèta is, en aanpassingen kunnen zeker nog doorkomen.

Bryan op 24 juni 2013

Helaas blijft hij hangen …

Ik vraag me serieus af wat voor ‘Apple Developer’ jij bent..

Bijdrager
    MacAanZee

Mijn ervaring is dat beta 2 een stuk trager is dan beta 1 (op mijn iPhone 4S).
    Alles lijkt trager te gaan. Apps crashen veel vaker. Dat gebeurde (bij mij) bij beta 1 nauwelijks. Intussen is er in beta 2 nog steeds geen limiet aan het aantal binnen te laden emails, voor zover ik dat heb gezien.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.